درخواست از حناچی برای انتخاب شهرداران زن در مناطق مختلف تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: از حناچی درخواست دارم زنان بیشتری را به عنوان شهردار در مناطق منصوب کند.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره فعالیت شورایاران اظهار داشت: از همه اعضای شورا انتظار دارم قاطعانه از شورایاری‌ها دفاع کنند، چرا که در غیر این صورت کم‌لطفی انجام گرفته، چرا که شورایاری‌ها با همه سختی‌ها و فشارهای کنونی، فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: شورایاری‌ها باید در فرایندهای مدنی شهر حضور داشته باشند و فعالیت کنند، چرا که این افراد واسط بین مردم و اعضای شورای شهرند.

این عضو شوری شهر تهران خاطرنشان کرد: باید با سعه‌صدر و صبوری درباره مشکلات شورایاری‌ها تدبیر کرد، بنابراین از شورایاران می‌خواهم آنچه در وظیفه شهرداری و شورا است را مطالبه کنند.

نوری در مورد مطالبه احداث بیمارستان در مناطق مختلف تهران از جمله منطقه ۸ گفت: احداث بیمارستان جزو وظایف وزارت بهداشت است و این مطالبه باید از این وزارتخانه پیگیری شود.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: از پیروز حناچی شهردار تهران درخواست دارم که شهرداران زن بیشتری در تهران منصوب کند مدتی پیش به ایشان گفتم که ای کاش به جای دو شهردار خانم ۱۰ شهردار انتخاب می‌کردید، شهرداران زن در مناطق ۷ و ۸ اقدامات زیادی انجام داده‌اند که در سایر مناطق مشابه آن وجود ندارد.

نوری گفت: احداث بوستان در منطقه ۸ که سرانه فضای سبز آن پایین است، اقدام ارزشمندی محسوب می‌شود که شهرداران زن در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.