رئیسی: دولت در تصدی‌گری دچار مشکل است

رئیس قوه قضاییه گفت: در حوزه های مختلف دولت در تصدی گری دچار مشکل است.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام  و‌المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز در جلسه احیای حقوق عامه در حوزه خصوصی‌سازی شرکت کشت و صنعت مغان اظهار داشت: علت برگزاری جلسه در استان احصا نظرات و دغدغه مردم است.

وی با بیان اینکه مردم برای رفع اشکالات سوال می پرسند، اضافه کرد: نسبت به اجرای اصل 44 قانون اساسی هیچ‌کس تردیدی ندارد و سیاست‌های آن الزامی است. خصوصی سازی باید مورد توجه باشد.

رئیسی با بیان اینکه کشت و صنعت مغان نگین کشاورزی کشور تلقی می شود، ادامه داد: جایگاه مهم این شرکت در حوزه کشاورزی ایجاب می کند که مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح برخی دغدغه ها و ایرادات و با بیان اینکه برخی دغدغه ها پیش از این باید بررسی می‌شد، افزود: در بررسی مجدد پرونده کشت و صنعت لازم است تمامی پیوست ها از جمله  پیوست امنیتی، جهاد کشاورزی و اقتصادی بررسی شود و برخوداری از پیوست یک ضرورت است.

رئیسی با بیان اینکه تمام سوابق پرونده و اشکالاتی که وارد شده است باید به صورت کامل بررسی شود، اضافه کرد: از جمله گزارش تمامی نهادها مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، استانداری، وزارت اطلاعات و حتی نظرات کارشناسان به همراه ایرادات وارده باید بررسی شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: در ادامه انتظار ما این است که با نگاه به نتایج تمام تحقیقات و بازرسی ها، داوری لازم انجام شود و هیئت داوری تحت فشار هیچ کس قرار نگیرد و همچنانکه از نامش مشخص است در این پرونده صرفا داوری کند.

وی خواستار رفع و بررسی اشکالات قرار داد از جمله تضمین‌ها شد و گفت: آنچه مورد تاکید ما است این است که هیئت داوری با نگاهی به مصلحت کشور این پرونده را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: احقاق حقوق مردم در این پرونده ضروری است و لازم است مردم بدانند به دغدغه آن‌ها در خصوص این پرونده پرداختیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.