سرمربی الهلال: کنار گذاشتن ما از لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین ظلم فوتبال جهان بود

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: کنار گذاشتن تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا با منافع بزرگی صورت گرفت و بزرگ‌ترین ظلم فوتبال جهان بود.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایرنا، کنار گذاشتن تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد که منافع بزرگی پشت پرده این تصمیم وجود دارد تا تیم دیگری به آسانی قهرمان شود.

رضوان لوچسکو یادآور شد: مسابقات در دسامبر به پایان می‌رسید و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانست بازی ما را به تعویق بیاندازد و محدودیتی هم نداشت اما با کنار گذاشتن الهلال از لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین ظلم در فوتبال جهان به ما شد، هنوز مسابقات منطقه شرق قاره شروع نشده اما به‌دنبال این بودند تا حساب ما را برسند، زمان لازم را داشتیم و صعود کرده بودیم اما برای برکناری ما منافعی را در نظر گرفتند.

مدافع عنوان قهرمانی قرار بود دوم مهر ماه از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شباب‌الاهلی امارات برود اما تنها ۱۱ بازیکن را در فهرست دیدار با الاهلی داشت که سه نفر آنان دروازه‌بان بودند، به همین دلیل ناظر بازی با فهرست الهلال موافقت نکرد و بازی نماینده عربستان با شباب‌الاهی لغو شد.

در نتیجه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که الهلال از مسابقات کنار گذاشته شد تا مدافع عنوان قهرمانی با پیکارها وداع کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.