امیرآبادی: بازیکنان استقلال برد مقابل الاهلی را فراموش کنند

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان باید پیروزی مقابل الاهلی عربستان را فراموش کنند و تنها روی بازی با نماینده ازبکستان تمرکز داشته باشند.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از فارس، مهدی امیرآبادی کاپیتان اسبق استقلال گفت: وقتی استقلال تیم اول گروهش را می‌برد به این معنی است که تیم‌های دیگر اصلا نباید استقلال را دست کم بگیرند. امیدوارم کادر فنی باز هم بازیکنان را از نظر ذهنی و بدنی مثل بازی با الاهلی آماده کند. دیدار با الاهلی تمام شده و بازیکنان اصلا نباید در باد آن برد بخوابند.

امیرآبادی با اشاره به درخشش قایدی اظهار داشت: از نظر من مهدی قایدی بهترین بازیکن استقلال بود و اگر به این رویه ادامه بدهد به زودی به تیم ملی هم دعوت می‌شود.

وی در خصوص شایعات حضور الکساندر نوری گفت: این مربی فقط اسم ایرانی دارد و مطمئن باشید با دلار قرارداد خواهد بست. نظر من این است با یک بازی و دو بازی نباید یک مربی را ارزیابی کرد. به همین مجید نامجو مطلق باید فرصت بدهند تا او بتواند خودش را نشان بدهد. باور کنید مربیان ایرانی توانایی‌های زیادی دارند که با قیمت‌های مناسب می‌شود از آن‌ها بیشترین بهره را برد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.