پنالتی‌زن‌های پرسپولیس مشخص شدند

اخبار رسیده از اردوی سرخپوشان تهرانی حاکی است که سرمربی پرسپولیس ۵ پنالتی‌زن اصلی خودش را انتخاب کرده است.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبر ورزشی، امروز (یک‌شنبه) دیدار دو تیم السد و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در قطر برگزار می‌شود که یکی از دو تیم باید با این مسابقات خداحافظی کند. پرسپولیس یا السد قطر یکی در رقابت‌ها می‌ماند و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود می‌کند و دیگری حذف خواهد شد. این دیدار به هرحال باید یک برنده داشته باشد و اگر دو تیم در وقت قانونی و اضافی مساوی شوند کار به ضربات پنالتی خواهد کشید. یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس که خاطره خوشی از ضربات پنالتی نداشته و به تازگی در جام حذفی مغلوب استقلال در دربی شده‌اند این بار نمی‌خواهند چیزی را به قضا و قدر بسپارند. پرسپولیسی‌ها در آخرین تمرین شب گذشته خود در کشور قطر تمرین پنالتی داشتند و یحیی گل‌محمدی نفرات برتر خود در این ضربات را شناخت.
گفته می‌شود در صورتی که حین بازی ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شود همچون دیدار برگشت با التعاون عربستان، بشار رسن پشت توپ خواهد ایستاد. در دیدار با السد قطر نیز چنانچه سرنوشت بازی به ضربات پنالتی بکشد، باز بشار رسن اولین ضربه پنالتی تیمش را خواهد زد. گرچه بشار از لحاظ بدنی شاید توان ۱۲۰ دقیقه بازی کردن را نداشته باشد، اما برای زدن ضربه پنالتی باید حفظ شود. همچنین شنیدیم میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، شجاع خلیل زاده و احسان پهلوان سایر پنالتی‌زنان پرسپولیس در این دیدار خواهند بود.
پرسپولیس البته احسان پهلوان، سیامک سرلک، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی هم این آمادگی را دارند که با صلاحدید یحیی گل‌محمدی پنالتی بزنند. البته کادر فنی پرسپولیس دوست دارد این دیدار به ضربات پنالتی نکشیده و در وقت قانونی به سود این تیم تمام شود، اما در غیر این صورت هم حساب ویژه‌ای روی تخصص حامد لک در مهار ضربات پنالتی باز کرده‌اند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.