فرار یووه ده نفره از باخت در پایتخت

کریستیانو رونالدو با درخشش خود مانع شکست یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل آ. اس رم شد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ایرنا، یکشنبه شب از هفته دوم لیگ فوتبال باشگاه‌ه‌های ایتالیا تیم آ. اس رم در ورزشگاه المپیکو از یوونتوس قهرمان بلامنازع سال‌های اخیر این مسابقات پذیرایی کرد که این بازی تماشایی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

بازی با حملات میزبان آغاز شد و این تیم می‌توانست در دقایق نخستین به گل دست یابد که میختاریان پس از جاگذاشتن مدافع یوونتوس با ضربه‌ای کم دقت این بخت را از دست داد.

در دقیقه ۳۰، داور به سود آ. اس رم اعلام پنالتی کرد و جردن ورتوت فرانسوی گلزنی کرد. سپس یوونتوسی‌ها برای جبران نتیجه تلاش زیادی داشتند.

در دقیقه ۴۴ نوبت به یوونتوس رسید تا صاحب پنالتی شود و کریستیانو رونالدو کار را به تساوی کشاند. در ثانیه‌های تلف شده نیمه نخست و در ضد حمله‌ای سریع، بازیکنان رم توپ را به جردن ورتوت رساند و این هافبک موفق شد تا گل دوم خود و تیمش را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۶۲ و در حالی‌که یووه برای گل تساوی تلاش می‌کرد، آدرین رابیوت هافبک فرانسوی این تیم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار تیم تحت هدایت آندره پیرلو دشوارتر شود. با این حال در دقیقه ۶۹ رونالدو با پرشی تماشایی و ضربه سر برای دومین بار گلزنی کرد تا بازهم تیمش را نجات دهد.

با این تساوی، یوونتوس به امتیاز چهار رسید و رم هم نخستین امتیاز فصل را دشت کرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.