پخش جهانی اولین سریال مستقل ایرانی از آمازون

شبکه اینترنتی آمازون پرایم، پخش جهانی مینی سریال «عمارت تاریکی» که اولین سریال مستقل ایرانی است را آغاز کرد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبرآنلاین، مینی سریال «عمارت تاریکی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سهیل عبدالهی سریالی است در ژانر دلهره‌آور و در ۴ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای پخش شده که پس از نمایش در پلتفرم سلام سینما، با مذاکرات صورت گرفته، اولین اثر مستقل ایرانی است که اکنون در پلتفرم آمازون پرایم به دو زبان ایرانی و هندی قابل مشاهده است.

در خلاصه داستان «عمارت تاریکی» آمده: سیاوش ناظمی، معمار جوانی است که توسط فردی به اسم شکیب برای بازسازی عمارت خانوادگی‌اش دعوت به کار می‌شود. مبلغ پیشنهادی مبلغ غیر متعارفی‌ست، اما سیاوش تصمیم می‌گیرد که پیشنهاد را قبول کند و وارد عمارت شود. با ورود به عمارت اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که انتظارش را ندارد…!

بازیگران: مرتضی خانجانی، علی عابدی و فلورا مختاری هستند و از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: نویسندگان: سهیل عبدالهی، وجیهه شریعتی، مدیر تصویربرداری: سیاوش مزروعی، مجری طرح: مجید نعمت‌اللهی، جانشین تهیه: اسداله عبدالهی، سرپرست گروه کارگردانی: فرزاد نقائی، تدوین: حسن کوچکی، صدابردار: متین فروزمند، طراحی و ترکیب صدا: شاهین خاکپور، طراح صحنه و لباس: مریم محمدی، دستیار اول کارگردان: سوگل اباذری، گریم: طناز مسیبی و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.