نوری همدانی: انداختن تمام مشکلات به گردن تحریم امری خلاف واقع است

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه وظیفه اول همه مسئولان خدمت به مردم وحل مشکلات آنها و وحدت حول محور ولایت فقیه است، گفت: آنچه مردم را گله مند می‌کند، این است که مدیریت صحیحی صورت نمی‌گیرد و ازامکانات داخلی به درستی استفاده نمی‌شود.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از تسنیم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سئوال بعضی از طلاب پیرامون مسائل روز اظهار داشت: مسولان باید با مردم همدرد باشند تا مردم زیر بار گرانی قرارنگیرند.

وی  با تاکید بر اینکه امروز وظیفه اول همه مسئولان خدمت به مردم وحل مشکلات آنها و وحدت حول محور ولایت فقیه است، افزود: ملت ایران در طول این چهل سال مقابل دشمن سر تعظیم فرود نیاوردند ، آنچه مردم را گله مند می‌کند، این است که مدیریت صحیحی صورت نمی‌گیرد و ازامکانات داخلی به درستی استفاده نمی‌شود.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب چندسال است در زمینه تولید، جهش تولید و کالای داخلی سفارشات و تأکیداتی دارند و واقعا اگر مسؤولان آنها را عملی می کردند امروزه مشکلات کمتر بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: بار دیگر از مسئولان بهداشت و درمان خصوصا پزشکان و پرستاران که در صف اول مبارزه با این بیماری هستند تشکر میکنم و دعاگوی آنان هستم و از گروه های جهادی که باحضور در بیمارستانها در خدمت بیماران و در تغسیل و تدفین اموات فوتی های این بیماری خدمت می کنند قدردانی دارم.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برپایه خون هزاران شهید استوار شد که زندگی هر کدام ازشهدا خود یک الگو است، تصریح کرد: وظیفه مسئولان بسیار مهم است، اینکه تمام مشکلات را به گردن تحریم بگذاریم امری خلاف واقع است.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان ادامه داد: باید توجه داشت که چهل سال است انقلاب با تحریم وتهدید مواجه است وملت هم تحمل کردن و در مقابل دشمن سرفرود نیاوردند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: هرچه انقلاب قدرتمندتر شد دشمنی دشمنان نیز بیشتر می شود، در زمان ما دشمنان با تمام قوا برای ضربه زدن به اسلام و ایران وارد عرصه شدن و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند بر این اساس وظیفه بسیارسنگین است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.