کومان: می‌دانستم زندگی آرامی در بارسلونا ندارم/ ۳ خرید در تابستان داریم

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سلتاویگو در خصوص مصاحبه مسی، بازی سخت فرداشب و خریدهای بارسا صحبت کرد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از فارس، رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سلتاویگو به صحبت‌های مسی در خصوص اتحاد و همبستگی برای بارسلونا واکنش نشان داد.

وی اظهار داشت: نمی‌دانم، فکر نمی‌کنم پس از صحبت مسی هم زندگی آرامی داشته باشم. من برای زندگی آرام به بارسلونا نیامدم. البته صحبت‌های مسی می‌تواند باعث اتفاق مثبت شود زیرا کاپیتان تیم در خصوص اتحاد صحبت کرده است.

کومان گفت: امیدوارم بتوانیم شرایط کنونی بارسلونا آرام‌تر هم بکنیم. به نظرم باید بتوانم بهترین تیم را برای مسی ایجاد کنیم تا او هم بهترین نمایشش را به ثبت رساند. خیلی مهم است که بازیکنان در جایی بازی کنند که در آن راحت‌ترند.

سرمربی بارسلونا ادامه داد:‌ ما در تمرینات در حال تلاش هستیم. مسی نیز می‌خواهد در بارسلونا به پیروزی دست یابد. مسی تنها در حالتی خوشحال خواهد بود که بازی‌ها را ببریم.

کومان در خصوص خرید‌های آینده بارسلونا و سرجینیو دست که به نظر فردا بارسایی‌ می‌شود گفت: ما همه می‌دانیم که باشگاه از نظر مالی مشکل دارد. البته این اتفاق برای تمامی باشگاه ها رخ داده است. با این حال من به دنبال 2 گزینه خرید هستم تا ترکیبم را قوی‌تر کنم. یکی خرید شماره «9» است که در حال خریداری هستیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: همچنین می‌خواهیم در پست دفاع مرکزی نیز بازیکن بگیریم.

کومان گفت: انتقال دِست نهایی شده و فقط تست‌های پزشکی باقی مانده است. ولی ما هنوز باید برای خرید‌های بعدی صبر کنیم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: من نظرم را نمی‌گویم که چه کسی را می‌خریم ولی می‌توانم بگویم بازیکن بعدی بارسلونا جوان است و می‌تواند به ما کمک کند.

کومان گفت: زمانی که در تیم ملی هلند بودم با دِست صحبت کردم تا برای ما بازی کند ولی او تیم ملی آمریکا را انتخاب کرد.

وی در خصوص بازی مقابل سلتاویگو گفت: انتظار بازی سختی داریم. بارسا در چند سال اخیر نتوانسته این تیم را شکست دهد و بازی مقابل سلتا برایمان سخت است. این تیم بازیکنان تکنیکی زیادی دارد و باید ما بهترین نمایش گذاشتیم. چه در خانه باشیم چه خارج از خانه باید بتوانیم با پرسینگ حریف را مدیریت کنیم و بازی را در دست گیریم.

وی ادامه داد:‌می‌دانم که فصل پیش عملکرد ما به اندازه کافی خوب نبود ولی اکنون خوب هستیم و اطمینان به نفس خوبی داریم. این مسئله می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. البته اکنون نمی‌خواهم خیلی از سیستم چرخشی استفاده کنم زیرا که اکنون لازم نیست.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.