آخرین نسخه تلگرام با قابلیت‌های جدیدی منتشر شد

بروزرسانی جدید تلگرام به کاربران اجازه می‌ دهد نظر خود را در کانال‌ های مختلف ارسال کنند و به صورت ناشناس ادمین یک گروه شوند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه تلگرام به تازگی از چند ویژگی جدید خود رونمایی کرده است. طی بروزرسانی جدید این برنامه اکنون کاربران تلگرام می‌توانند در بخش جست‌وجو از فیلتر‌های مختلف استفاده کنند، مدیریت گروه را در حالت ناشناس قرار دهند و در کانال‌های مختلف برای هر پست نظر جداگانه ارسال کنند.

این بروزرسانی‌ها همان‌طور که مشخص است اهداف مختلفی دارند برای مثال قابلیت ادمین ناشناس به کاربران این امکان را می‌دهد که نام و مشخصات خود را پنهان کنند تا کاربران دیگر متوجه مدیریت آن‌ها نشوند. ویژگی ارسال نظر در کانال‌ها نیز برای ایجاد نظم و ارتباط بیشتر بین کاربران و ادمین هر کانال ارائه شده است.

 

جزئیات قابلیت‌های جدید تلگرام

بر اساس پست جدیدی که در وبلاگ تلگرام منتشر شد، کاربران با استفاده از فیلتر‌های مختلف بخش جست‌وجو می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها، لینک‌ها و پوشه‌های مختلف را با سرعت بیشتری پیدا کنند. برای مثال برای پیدا کردن یک لینک کاربران می‌توانند تاریخ میلادی روز مورد نظر را تایپ کنند تا برنامه آن‌ها را به بخش مورد نظر برساند.

طبق گفته مسئولان تلگرام این ویژگی اجازه می‌دهد افراد پیام‌های خاص خود را از سال‌ها پیش با تایپ کردن یک کلمه پیدا کنند. در ادامه افرادی که تمایل دارند در گروه‌های مختلف شناسایی نشوند می‌توانند از قابلیت مدیریت ناشناس استفاده کنند. پس از فعال شدن حالت ناشناس ادمین که با عنوان Batman Mode شناسایی می‌شود، پیام‌هایی که از سوی مدیر گروه ارسال می‌شوند با نام اصلی گروه نمایان می‌شوند و هویت مدیر گروه فاش نمی‌شود.

ویژگی اظهار نظر در کانال‌ها نیز از دیگر قابلیت‌هایی به حساب می‌آید که تلگرام در بروزرسانی جدید خود جای داده است. این امر برای ایجاد ارتباطی نزدیک‌تر با کانال‌های تلگرامی صورت گرفته و حالا مدیران هر کانال می‌توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. برای فعال‌سازی این قابلیت در کانال افراد باید به تنظیمات آن رفته و بخش Discussion یا گفت‌وگو را فعال کنند. گفتنی است؛ تلگرام قابلیت‌های دیگری را نیز مانند انیمیشن‌های روان، تنظیمات جدید کیبورد و تغییر متفاوت حالت شب و روز به برنامه خود اضافه کرده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.