سرمایه‌گذار «خون شد»؛ هیچ فیلمی را اکران نمی‌کنم

محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، پس از اعلام پخش‌کننده این فیلم مبنی‌بر آمادگی برای اکران از آبان‌ماه امسال،‌ بر مخالفت خود با این تصمیم تأکید کرد.

امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش نمایش گستران چند روز پیش و در گفتگو با خبرنگار مهر از اکران فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی در آبان ماه امسال خبر داده بود، اما حالا محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این فیلم سینمایی از مخالفت با این تصمیم می‌گوید.

رنجکشان سرمایه گذار فیلم «خون شد» در گفتگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: قرار نیست «خون شد» را اکران کنیم. هیچ فیلم دیگری را هم اکران نمی‌کنم تا احوال به گونه‌ای شود که مردم خواهان سینما رفتن شوند.

وی درباره خبر منتشر شده درباره اکران «خون شد» در آبان ماه هم عنوان کرد: ما دین خود را به سینما با اکران ۲ فیلم ادا کرده‌ایم و برنامه‌ای برای اکران فیلم «خون شد» نداریم.

از ابتدای امسال دو فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و «بی‌حسی موضعی» ساخته حسین مهکام با سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان روانه پرده سینماها شدند که با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر سینماها، فروش قابل توجهی نداشتند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.