تأکید رئیسی بر تعقیب سریع مسببان شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر

رئیس قوه قضاییه در تماس تلفنی با خانواده شهید «محمد محمدی» ضمن ابراز همدردی با این خانواده، به برخورد سریع و دقیق با قاتل و مسببان شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در تماس تلفنی با خانواده “محمد محمدی” با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد؛ زیرا در مقابله با منکر، ایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.
وی افزود: این حادثه یک آزمون نیز برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود. همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببان این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.
رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: فساد و منکر، ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و انشاالله این شهید با سیدالشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.

شهید «محمد محمدی» از پاسداران بسیجی تهران بود که شامگاه یکشنبه حین امر به معروف و بر اثر جراحت ناشی از چاقوی اراذل و اوباش به شهادت رسید.

گفته می‌شود ۲ نفر از این اراذل در صحنه جرم دستگیر شده‌اند و چند نفر دیگر از جمله ضارب، متواری است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.