پیام غافلگیرکننده خلیل زاده برای سرمربی پرسپولیس پس ازحضور در قطر

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از ترک ایران برای پیوستن به الریان قطر برای یحیی گل محمدی پیغام خصوصی فرستاد.

باشگاه پرسپولیس پس از پذیرش شروط اصلی شجاع خلیل زاده برای ماندن در این تیم با خبر خروج وی از ایران برای عقد قرارداد با الریان قطر روبرو شد.

خبری که موجب ارسال نامه این باشگاه به فدراسیون فوتبال قطر و باشگاه الریان بابت عقد قرارداد با خلیل زاده شد.

خلیل زاده که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد با استناد به عدم دریافت مطالبات خود اقدام به فسخ قرارداد با سرخپوشان کرد تا بتواند در لیگ ستارگان قطر بازی کند.

مدافع ملی پوش پرسپولیس که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ صبح چهارشنبه با حضور در ساختمان باشگاه، متمم قرارداد خود را امضا کند نسبت به برخی رفتارهای متناقض مدیران این باشگاه واکنش نشان داده و راهی قطر شده است.

خلیل زاده قبل از سفر به قطر با تماس یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان روبرو می‌شود اما گفتگوی بین آنها به دلیل خاموش بودن گوشی همراه مدافع پرسپولیس اتفاق نمی‌افتد.

مدافع سرخپوشان نیز پس از عزیمت به کشور قطر در پیامی که برای یحیی گل محمدی ارسال می‌کند از سرمربی این تیم حلالیت طلبیده و برای وی و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرده است.

پیامی که سرمربی سرخ‌ها را شوکه می‌کند اما گل محمدی تصمیم گرفته فعلاً واکنشی به آن نشان ندهد.

خلیل زاده در حالی پرسپولیس را ترک کرده است که هنوز خبری از توافق رسمی او با باشگاه الریان قطر مطرح نشده است. با این حال این احتمال وجود دارد که با توجه به حضور این بازیکن در قطر، قرارداد وی امروز امضا شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.