عیادت رئیس صداوسیما از پدرسالار کشور

محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما و علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ و بی بدیل محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت از وی عیادت کردند.

محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما به همراه علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما و داود نعمتی انارکی مدیر کل روابط عمومی صداوسیما در شب میلاد با سعادت پیامبر رحمت و امام جعفر صادق (ع) به ملاقات محمدعلی کشاورز رفتند و از زحمات بی‌دریغ و خلق آثار بی‌بدیل این بازیگر پیشکسوت قدردانی کردند.
در این دیدار محمدعلی کشاورز نیز از زحمات رییس سازمان صداوسیما به پاس تلاش‌های وی در راستای پیشرفت و توسعه و تولید برنامه‌های اثربخش قدردانی کرد.
وی همچنین توصیه‌ای هم به جوانان فعال در حال ورود به عرصه سینما و تلویزیون گفت: بازیگر در اولین قدم باید با افکار و فرهنگ‌های ملی کشور آشنایی داشته باشد تا بتواند در ایفای نقش خود مثبت ظاهر شود و این گونه است که بازی ماندگاری خواهد داشت.
کشاورز برای مثال به بازی خود در سریال «پدر سالار» اشاره کرد و گفت: بازیگر باید با محتوا و معنای نقش خود ارتباط برقرار کند وگرنه مخاطب هم با تماشای تلاش آن‌ها ارتباطی برقرار نخواهد کرد.
رییس سازمان صداوسیما در این دیدار برای محمدعلی کشاورز آرزوی سلامت روزافزون و توفیق الهی کرد و از اینکه در چنین شب میمون و مبارکی به دیدار این بازیگر پیشکسوت نایل شد، ابراز مسرت و شادمانی قلبی کرد.
پورمحمدی، معاون سیما هم در این دیدار برای محمدعلی کشاورز آرزوی سلامتی و بهبود احوال عمومی کرد.
رییس سازمان صداوسیما در پایان با اشاره ایفای نقش کشاورز در سریال «پدر سالار» خاطرنشان کرد: بسیاری از فیلم‌ها و آثار وی قابلیت بار‌ها پخش را دارند و هیچگاه مخاطب خود را از دست نمی‌دهد؛ زیرا بازی‌های استاد کشاورز از لحاظ محتوا و معنا اثربخش و تاثیرگذار و همیشه پرمخاطب است.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.