قابلیت جدید اینستاگرام را بشناسید

اینستاگرام سرانجام جستجوی پست‌ها با کلمات کلیدی را ممکن کرد.

اینستاگرام شروع به ارائه ابزار جستجوی جدید و قدرتمندی برای کاربران در چندین کشور کرده که امکان جستجوی پست‌ها به وسیله کلمات کلیدی را فراهم می‌کند.

این قابلیت در اختیار کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا، ایرلند و دو کشور دیگر قرار گرفته. پیش از ارائه این قابلیت، افراد می‌توانستند توسط ابزار جستجوی این شبکه اجتماعی به وسیله حساب‌ها و همچنین هشتگ‌ها به محتوای موردنظر خود دست پیدا کنند. در صورتی که به دنبال جذب فالور بالایی باشید، این تغییر به کمک شما خواهد آمد چرا که دیگر نیازی به استفاده از هشتگ‌های بسیار دقیق نخواهید داشت.

طبق اعلام سخنگوی اینستاگرام، این الگوی جدید چندین عامل را درنظر می‌گیرد که شامل زمان اشتراک‌گذاری یک پست، کپشن آن و عکس یا ویدیو موجود در پست می‌شود. اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که از یادگیری ماشینی برای نمایش باکیفیت‌ترین محتوای مرتبط به کاربر استفاده می‌کند.

ابزار جستجوی جدید اینستاگرام امکان جستجوی عبارت‌هایی مانند «QAnon» و واکسن را برای شما فراهم نمی‌کند که البته در گذشته شاهد چنین موضوعی در پلتفرم‌های دیگری مانند «پینترست» بوده‌ایم. علاوه بر این، این ابزار محتوای مربوط به سیاست مانند جو بایدن و دونالد ترامپ را نیز به نمایش نمی‌گذارد، البته همچنان می‌توانید به حساب رسمی آن‌ها دست پیدا کنید.

اینستاگرام در این زمینه اعلام کرده:

«جستجوها محدود به موضوعات مورد علاقه عموم کاربران خواهد بود و همچنین کلیدواژه‌ها در راستای دستورالعمل‌های اینستاگرام هستند.»

کاربران می‌توانند در ابزار جستجو کلماتی مانند گل، پاستا و موارد عمومی دیگر را تایپ کنند و به پست‌های موردنظر خود برسند. بدون هیچ شکی با قدرتمندترین ابزار جستجو روبه‌رو نیستیم، با این حال حداقل کاربران بهتر می‌توانند به محتوای موردنظر خود دست پیدا کنند و همچنین در حالت ایده‌ال راحت‌تر می‌توان فالور جذب کرد. انتظار می‌رود این ابزار جستجوی جدید اینستاگرام در اختیار کاربران در کشورهای دیگری نیز قرار بگیرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.