گزینه‌های احتمالی جانشینی محمد صلاح در ترکیب لیورپول

محمد صلاح، ستاره لیورپول هنوز کرونا دارد و حداقل در دیدارهای هفته آینده غایب خواهد بود، به همین دلیل یورگن کلوپ باید برای او در ترکیب تیمش یک جانشین انتخاب کند.

محمد صلاح بعد از اینکه در عروسی برادرش شرکت کرد، کرونایی شد و حالا باید دوران نقاهت را طی کند. دورانی که لیورپول بدون صلاح باید سر کند و کلوپ به فکر گزینه‌های احتمالی پر کردن جای مهاجم مصری‌اش است. غیبت در دو بازی آینده برای صلاح حتمی است و کلوپ دنبال پیدا کردن بهترین گزینه برای جانشینی اوست.

دیوگو ژوتا
ستاره این روزهای لیورپول کسی است که فصل گذشته در ولورهمپتون بازی می‌کرده است. دیوگو ژوتا آنقدر شروع خوبی در لیورپول داشته که هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان موفق به زدن گل و دادن پاس گل شده است. حالا که صلاح مقابل لستر و آتالانتا غایب است، ژوتا می‌تواند گزینه مناسبی برایش باشد. کسی که در بازی رفت با آتالانتا هت‌تریک کرده بود.

ژردان شکیری
بعد از اینکه در تابستان متقاعد شد که بماند دوباره نیمکت‌نشین شد اما برای جایگاهش جنگید. او هم در لباس سوئیس و هم لیورپول خودش را ثابت کرد و مقابل مایتلند و وستهم گلزنی کرد تا نشان دهد چه در پست هافبک میانی و چه در سمت راست می‌تواند برای لیورپول مؤثر واقع شود. حالا هم جایگزین صلاح شدن می‌تواند چالش جدیدی برای او باشد.

تاکومی مینامینو
بازیکنی که فصل گذشته خوب بود امسال هنوز نتوانسته در ترکیب لیورپول به هماهنگی برسد و هر بار که فرصت پیدا کرده در ثابت کردن توانایی‌هایش موفق نبوده است. تاکومی ژاپنی آخرین گزینه کلوپ برای جانشینی صلاح است اما اگر بحث بازیکن تعویضی باشد می‌توان این فرصت را به مینامینو داد تا در پستی هجومی‌تر خودش را به چالش بکشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.