گواردیولا: خوش‌بخت‌ترین مربی جهان هستم

سرمربی منچسترسیتی از حضور در این برای حداقل دو سال دیگر تیم ابراز خوشحالی کرد.

پپ گواردیولا که سابقه دو قهرمانی پیاپی با سیتی را در لیگ جزیره در کارنامه دارد قرارداد خود را با این تیم برای دو فصل دیگر تمدید کند تا زمزمه های رفتن او به تیم هایی نظیر بارسلونا و یوونتوس به دست فراموشی سپرده شود.

گواردیولا درباره تمدید قرارداد خود با سیتی و حضور در این تیم گفت: ‌از زمان ورود به منچستر سیتی، از باشگاه و خود شهر استقبال گرم کرده ام. از بازیکنان، کارکنان، هواداران، ساکنان منچستر و همچنین مالک باشگاه کاملا رضایت دارم. از آن زمان ، ما با هم به موفقیت های زیادی رسیده ایم: گلزنی ، برد در مسابقات و جام ها. همه ما به این موفقیت‌هایی که کسب کردیم بسیار افتخار می کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: این نوع پشتیبانی بهترین حدی است که یک مربی می تواند بدست آورد. من هر آنچه آرزو دارم برای انجام یک کار خوب داشته باشم را در منچسترسیتی حس می کنم و از اعتمادی که مالک و سرپرست باشگاه با پیشنهاد تمدید قرارداد برای دو سال دیگر به من نشان داده اند قدردان هستم. ما با وظیفه ادامه پیشرفت روبرو هستیم ، من بسیار خوشحالم و می خواهم به منچسترسیتی در این امر کمک کنم.

منچسترسیتی در بازی بعدی خود باید در لندن به دیدار تاتنهام رده دومی در لیگ برتر برود که دیدار مهمی برای دو تیم است و در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.