وکیل ترامپ: دموکرات‌ها ۲ میلیون رأی دزدیده‌اند، باید سرشان را برید

وکیل رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این ادعا که اعضای حزب دموکرات ۲ میلیون رأی را در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور سرقت کرده‌اند گفت که باید سر آنها را قطع کرد.

رودی جولیانی، وکیل «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز مدعی شد که حزب دموکرات دو میلیون رأی ترامپ را سرقت کرده و باید فردی سر این حزب را ببرد.

جولیانی در مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز یک شرکت آلمانی فعال در زمینه انتخابات را به حمایت از ستاد انتخاباتی بایدن متهم کرد و گفت دموکرات‌ها «احتمالاً دو میلیون رأی سرقت کرده‌اند.»

او سپس گفت: «این آدم‌ها می‌خواهند ما را نابود کنند. آدم‌های خیلی بدی هستند. آنها دموکرات‌های عادی نیستند. دموکرات‌ها فوق‌العاده‌ای در این کشور هستند. ممکن است با من و شما اختلاف نظر داشته باشند، شما آنها را می‌شناسید.»

رودی جولیانی اضافه کرد: «حزب دموکرات به نوعی توسط کلینتون ربوده شد و از آن زمان به بعد مرتب فاسد و فاسد و فاسدتر شده است.»

جولیانی سپس در شرایطی که دستش را به علامت بریدن سر روی گردنش گذاشته بود گفت: «یک نفر باید سر آنها را قطع کند.»

ترامپ چند روز پیش ، «رودی جولیانی» را که دوست نزدیک و وکیل شخصی او است به عنوان مسئول رسیدگی به تمامی پرونده‌های شکایات انتخاباتی‌اش منصوب کرده است.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی به دست آورده است.

طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح کرده است. این شکایت‌ها در چند ایالت رد شده‌اند.

ترامپ روز یکشنبه در توئیتی به طور تلویحی به پیروزی بایدن در انتخابات اعتراف کرد اما ساعتی بعد، پذیرش هر گونه شکست در انتخابات را رد کرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.