رائول: زیدان بهترین گزینه برای مربیگری رئال است

کاپیتان پیشین رئال مادرید به ستایش از سرمربی این تیم پرداخت و تاکید کرد که باید به این مربی بزرگ اعتماد کرد.

رئال مادرید در فصل جاری با هدایت رافائل بنیتس نتوانسته نتایج خوبی به دست آورد. این تیم علاوه بر آنکه از جام حذفی اسپانیا کنار گذاشته شد، در لالیگا نیز خوب ظاهر نشده است.
همچنین خبرهای زیادی درباره اختلاف بنیتس با بازیکنان این تیم به گوش می رسد و همه اینها باعث شده تا هواداران هم از حضور رافائل بنیتس روی نیمکت تیمشان خوشحال نباشند و خواستار اخراج این مربی باتجربه باشند.
رائول گونسالس که اسطور باشگاه رئال مادرید به شمار می آید، در این زمینه گفت: بنیتس مربی بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد. نباید عجله کرد و خیلی زود درباره این مربی تصمیم گرفت. بر این باورم که باید تا پایان فصل به او فرصت داد.
رائول ادامه داد: اطمینان دارم رییس باشگاه بهترین تصمیم را خواهد گرفت. رئال مادرید بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیبش دارد. طبیعی است که گاهی اوقات تیم دچار بحران می شود و نمی تواند خوب نتیجه گیرد اما به زودی این شرایط بهتر می شود و باید تا پایان فصل به بنیتس فرصت داد و بعد از آن عملکرد او را ارزیابی کرد.
رائول درباره زین الدین زیدان هم گفت: به عنوان یک طرفدار رئال مادرید، امیدوارم همه چیز خوب شود و رافائل بنیتس هم در رئال بماند. اگر قرار است که تغییری انجام شود، به نظرم زیدان گزینه خوبی است. او مدت‌هاست که مربیگری را آغاز کرده و می تواند هدایت تیم نخست رئال را به عهده بگیرد.
کاپیتان پیشین رئال مادرید در ادامه سخنانش به ستایش از بارسلونا پرداخت و گفت: بارسلونا تیم بسیار خوبی دارد و در چند سال اخیر، موفقیت های درخشانی به دست آورده است. قهرمانی آنها در جام جهانی باشگاه‌ها اتفاقی نیکو برای فوتبال اسپانیا بود. آنها ثابت کردند تیم خوبی هستند و می توانند در هر رقابتی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشند.
رائول در پایان سخنانش درباره باشگاه اتلتیکو مادرید هم صحبت کرد و گفت: اتلتیکو مادرید با دیگو سیمئونه بسیار خوب کار کرده و تحول زیادی در این تیم به وجود آمده است. این تیم حتی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.