استقلال – ماشین‌سازی، پسا الفاظ رکیک!

رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر از امروز برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار استقلال از ساعت ۱۶.۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین ماشین سازی می‌رود.

استقلال درحالی مهیای این دیدار می‌شود که پس از بازی با فولاد در هفته دوم درگیر انواع و اقسام حاشیه‌ها شد. مهمترین چالش آن‌ها الفاظ رکیکی بود که محمود فکری بعد از دیدار با فولاد خطاب به مجوعه میزبان به زبان آورد؛ محمود فکری که از شکست دو بریک تیمش ناراحت بود بعد از دست دادن با بازیکن فولاد سه لفظ زشت به کار برد که انتشار ویدیوی آن صحبت‌های عجیب در فضای مجازی، حسابی جنجالی شد.

البته درگیری لفظی فکری با شیخ دیاباته بر سر تعویض و همچنین شایعاتی مربوط به دخالت پرویز مظلومی در کار فنی هم دیگر موضوعاتی بودند که تیم استقلال را به حاشیه برد.

فکری دیروز در نشست خبری اعلام کرد که تمرکز او روی بازی امروز است و بعد از آن درباره اتفاقات بازی با فولاد صحبت خواهد کرد. او برای بازی امروز سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی را در اختیار ندارد. شیخ دیاباته، اما پس از ماجرا‌های هفته گذشته مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

گفته شده که فکری قصد دارد در این بازی از رشید مظاهری درون دروازه استفاده کند. محمد نادری هم با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا شاید امروز جزو بازیکنان اصلی باشد.

استقلال در هفته اول از سد مس رفسنجان عبور کرد، ولی در هفته دوم برابر فولاد شکست خورد و حالا از دو بازی اش در لیگ سه امتیاز اندوخته دارد.

ماشین سازی هم با بیاتلو سرمربی جوانش قصد دارد همانند فصل گذشته که رسول خطیبی سرمربی این تیم بود، دست به کار بزرگی بزند و از استقلال امتیاز بگیرد. ماشین سازی فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت را از استقلال برد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.