حناچی به دلیل بوی بد تهران تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل مشخص نشدن منشأ بوی بد تهران گفت:‌شهرداری باید یکی از معاونت‌هایش را متولی اصلی پیگیری این موضوع کند.

سیدآرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار تهران درباره انتشار بوی نامطبوع در پایتخت، اظهار داشت:‌ انتشار این بو در تهران حکایت از یک معضل زیست‌محیطی نوپدید دارد که می‌توان آن را به اژدهایی چند سر تشبیه کرد که هرازگاهی سر جدید به آن اضافه می‌شود.

وی افزود:‌آرادکوه، مازوت‌سوزی صنایع، فاضلاب و موضوعاتی از این دست از جمله دلایل انتشار بوی نامطبوع در پایتخت اعلام شده ولی هنوز کسی موفق به اعلام نهایی دلیل آن نشده است.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: با توجه به وظایف ذاتی دستگاه‌های مختلف در زمینه رفع این مشکل لازم است با هدفگذاری و زمان‌گذاری موضوع به صورت جدی از طریق سازمان حفاظت محیط زیست این قضیه پیگیری شود.

میلانی تأکید کرد: به شهرداری تذکر می‌دهم این قضیه با پیگیر باشد و یکی از معاونان شهرداری به عنوان متولی اصلی پیگیری موضوع در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: به صورت شفاف نتایج پیگیری‌های سال گذشته باید منتشر و در اختیار افکار عمومی قرار گیرد و سازمان مدیریت پسماند نیز در اسرع وقت ایستگاه پایش کیفیت هوا و بو را در آرادکوه راه‌اندازی کند.

وی در تذکری به شرکت آب و فاضلاب گفت: یکی از عوامل مؤثر در ایجاد بوی تهران ورود فاضلاب به آن و کانال‌های سطحی پایتخت است که در انی ارتباط به شرکت آب و فاضلاب تذکر می‌دهم و باید در اسرع وقت برنامه‌ اجرایی در جریان این مشکل تهیه و به شورای شهر ارائه شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.