ناپدید شدن ناگهانی شی مرموزی که چند روز پیش کشف شد

شی مرموزی که چند روز پیش در صحرای یوتای آمریکا توسط گشت حیات وحش روئیت و شناسایی شد، دیشب به یکباره ناپدید شد.

قطعه فلزی سه و نیم متری مونولیت مرموزی که در صحرای یوتا در آمریکا پیدا شد، حالا ناپدید شده است.

برخورد کارکنان مسول شمارش گوسفندهای وحشی گونه شاخ بزرگ، با شیء بلند فلزی در صحرای یوتا مقامات را گیج و مبهوت کرد و عموم مردم را که شروع به حدس و گمان در مورد صحنه ای از فیلم علمی تخیلی «اودیسه فضایی» کردند، حیرت زده کرده بود.

نظریه هایی وجود داشت که آیا این شیء مرموز کار یک هنرمند است یا کار بیگانگان فضایی؟ – اما به نظر می رسید هیچ کس نمی داند چه کسی آن را در آنجا قرار داده و چرا؟

حالا آن مونولیت فلزی براق مرموز ناپدید شده و کنجکاوی هر انسانی را را با سوالاتی بی شمار بیشتر می کند. اداره مدیریت اراضی یوتا گفت شنیده شده شخص یا گروهی جمعه شب این شی را برداشته اند.

اداره مدیریت اراضی یوتا در بیانیه ای که در فیس بوک منتشر کرد نوشت: ما گزارش های معتبری دریافت کرده ایم که این سازه فلزی که اصطلاحا «مونولیت» خوانده می شود، از طرف شخصی ناشناس به صورت غیرقانونی نصب شده، و این کار چون تعرض به مالکیت به اراضی یوتا محسوب نمی شود، تحقیقی در مورد آن انجام نشده است.

«اندی باتنفیلد» مامور گشت بزرگراه یوتا به واشنگتن پست گفت که این مونولیت مرموز ناپدید شده اما نمی تواند در مورد اینکه چه کسی یا چه زمانی این کار صورت گرفته صحبت کند.

یکی از کاربران در کامنت زیر پست فیسبوکی اداره اراضی یوتا نوشت: بیگانگان فضایی برای حذف آن بازگشتند. این سازه داده های مورد نیاز را جمع آوری کرده بود. به هر حال این همان چیزی است که آنها به من گفتند.

کاربر دیگری نوشت: من آن را دوست داشتم! شاید در جای دیگری ظاهر شود.

مقامات گفتند که اداره ایمنی عمومی یوتا در ۱۸ نوامبر با هلی کوپتر مشغول بررسی گوسفندان بود که کارکنان یک مونولیت فلزی براق با ارتفاع سه و نیم متر نصب شده در زمین در یک منطقه سخره های سرخ کشف کردند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.