فریبکاری عربستان برای خرید پهپاد از رژیم صهیونیستی

«مجتهد» توئیتر نویس عربستانی که اسراسر خاندان سعودی را فاش می کند، اعلام کرد که خبر وزارت دفاع عربستان مبنی بر ساخت کارخانه «درون» در عربستان با همکاری آفریقای جنوبی چیزی جز حیله و فریبکاری برای خرید پهباد درون از اسرائیل نیست.

مجتهد وبلاگ نویس معروف سعودی در صفحه خود در توئیتر فاش کرد که خبر وزارت دفاع سعودی مبنی بر ساخت کارخانه تولید هواپیمای بدون سرنشین « درون» در عربستان با همکاری آفریقای جنوبی نیرنگی سعودی برای خرید پهباد از اسرائیل است.
وی افزود: با وجود اختلاف سیاسی آفریقای جنوبی با اسرائیل، همکاری نظامی با قدرت تمام بین دو طرف همچنان در جریان است که موضوع پهپادهای درون نیز بخشی از همین همکاری است.
مجتهد توضیح داد که عربستان هواپیماهای ساخت اسرائیل را به نام آفریقای جنوبی می خرد و این هواپیماها در آفریقای جنوبی جداسازی شده و به عربستان فرستاده می شوند تا در آنجا به طور کامل مونتاژ شوند.
به گفته وی، از این طریق « محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع سعودی مرتکب تقلب و خیانت می شود، به این معنی که با کلاهبرداری مدعی ساخت این هواپیماها شده و از سوی دیگر با خرید این هواپیماها از اسرائیل و سودرسانی به آن  مرتکب خیانت می شود.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.