مذاکرات دو جانبه بخش خصوصی ایران و اتریش

فعالان اقتصادی و بخش خصوصی ایران که در اتریش به سر می‌برند قرار است از واحد‌های مختلف صنعتی و خدماتی این کشور بازدید کنند و مذاکرات دوجانبه‌ای را با بخش خصوصی اتریش داشته باشند.

 با وجود لغو سفر رئیس جمهور و هیات سیاسی همراه به اتریش، هیات اقتصادی که متشکل از ۱۱۰ نفر از فعالان بخش خصوصی ایران است، از امروز مذاکرات و دیدارهای خود را با مقامات اقتصادی و فعالان بخش خصوصی اتریش آغاز می کنند.
هیات اقتصادی ایران که روز گذشته عازم وین پایتخت اتریش شدند، در میانه سفر متوجه لغو سفر رئیس جمهور و هیات سیاسی به اتریش شدند؛ بنابراین تصمیم گرفتند سفر سه روز اقتصادی را ادامه دهند.
گفته می شود سفر رئیس جمهور و هیات سیاسی به دلیل مشکلات امنیتی در اروپا و حمله تروریستی چند روز پیش در فرودگاه بروکسل لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
محسن جلال‌پور – رئیس اتاق بازرگانی ایران – که سرپرست هیات اقتصادی است اعلام کرده که فعالان اقتصادی با مقامات و فعالان اقتصادی اتریش دیدار خواهند داشت و از واحدهای مختلف صنعتی و خدماتی این کشور بازدید خواهند کرد. همچنین به دیدار مسئولان شهر وین خواهند رفت و در نهایت، به صورت رو در رو با بخش خصوص اتریش مذاکره خواهند کرد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.