​کی روش:از کسانی که من را لمپن نامیدند تشکر می کنم

سرمربی تیم ملی ایران گفت:می توان در دو کلمه خلاصه کرد که ایران در طول ۹۰ دقیقه بازی خود را ارائه داد.

 کارلوس کی روش در نشست خبری خاتمه دیدار مقابل عمان اظهار داشت: اعتقاد دارم که تیم ملی در این بازی، بازی خوبی ارائه داد. به خصوص در نیمه اول. می توان در دو کلمه خلاصه کرد که ایران در طول ۹۰ دقیقه بازی خود را ارائه داد.
وی افزود: تیم خوب عمان در طول ۹۰ دقیقه حتی یک فرصت هم نتوانست ایجاد کند. باید به این مساله دقت کنید. در نیمه دوم استحقاق داشتیم که دو یا سه گل دیگر بزنیم اما در ضربات آخر خود دقت نداشتیم. 
سرمربی ایران خاطرنشان کرد: در درجه اول با یک برد خوب بازی را به پایان رساندیم. همچنین بازی خوبی ارائه کردیم. ضمن این که یک بار دیگر  در گروه خود  صدرنشین شدیم و نشان دادیم که تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا هستیم.
کی روش اذعان داشت: در ۱۲ آوریل ۲۰۱۶ یعنی اواخر فروردین، ایران و دیگر رقبای آسیایی در قرعه کشی رقابت های جام جهانی حضور خواهند داشت و ایران این فرصت را دارد که برای سومین بار در قرعه کشی بین برترین تیم های آسیا باشد. با این برد مرحله ابتدایی جام ملت ها را به پایان رساندیم. امروز طبیعتا باید خوشحال باشم اما شاد نیستم زیرا سفری که تا امروز طی کردیم، سفری دشوار و پرچالش بوده است. 
وی ادامه داد: در درجه اول می خواهم این صعود و برد را به هواداران بسیار خوب ایرانی تقدیم کنم. هوادارانی که همیشه از ما حمایت کردند. بعد از آن مراتب تقدیر خود را از بازیکنان ایرانی ابراز کنم. برای تمام کارهایی که بازیکنان در تیم ملی کردند. لازم است به تک تک آن ها تبریک بگویم بابت زحماتی که در این مدت کشیدند. مطمئنا نمی توانم کادرم را فراموش کنم که در این مدت زحمات زیادی برای بازیکنان و تیم کشیدند. سختی های فراوانی را تحمل کردند. 
کی روش تصریح کرد: در پایان باید بگویم که نمی توانم از چند نفر  تشکر کنم و لازم است این صعود را به افرادی تقدیم کنم که هیچ حمایتی از تیم ملی نکردند. مراتب قدردانی خود را به کسانی ارائه می کنم که تمام تلاش خود را کردند که تفرقه ایجاد کنند. آنهایی که مرا لمپن نامیدند. افرادی که درون و بیرون فدراسیون بودند و تنها دستاورد آنان ایجاد عدم تعادل و تعامل در تیم ملی با قولهای واهی بود. آن ها هرگز تیم ملی را حمایت نکردند. مراتب تقدیر خاص خود را تقدیم آن ها می کنم بابت تمام کارهایشان. آن هایی که می گفتند من استانداردهای لازم برای سرمربیگری تیم ملی را ندارم. امروز می توانید با راحتی رزومه مرا قورت بدهید. امروز خیابان باز است که دوستان تصمیماتی را که لازم می دانند بگیرند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.