دولت باید در سال ۹۵ تدبیر ویژه‌ای را برای بخش تولید به کار ببندد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در سال ۹۵ باید تدبیر ویژه‌ای را برای بخش تولید به کار ببندد.

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان درباره عملکرد دولت یازدهم در سال ۹۴ اظهار کرد: دولت یازدهم در سال ۹۴ تمامی تلاش خود را بر مذاکرات هسته‌ای قرار داد روندی که متأسفانه سبب شد تا دیگر بخش‌های کشور مورد توجه جدی قرار نگیرد.
وی افزود: علی‌رغم به پایان رسیدن مذاکرات هسته‌ای و رسیدن به برجام متأسفانه هنوز رکود و مشکلات اقتصادی گریبانگیر کشور است و ما نتوانستیم تدبیر ویژه‌ای را برای آن اتخاذ کنیم.
آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت یازدهم در بحث درمان و بهداشت و سیاست خارجی عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های قابل قبولی در این بخشها نسبت به سال‌های گذشته رخ داده است که این موضوع با روح اقتصاد مقاومتی نیز مطابقت دارد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: متأسفانه خدمات رسانی دولت در سال ۹۴ در برخی از بخش‌ها به خصوص بخش تولید قابل قبول نیست که امیدواریم این موضوع در سال ۹۵ با رویکرد جدی‌تری پیگیری شود.
نماینده مردم همدان تأکید کرد: ما اگر بتوانیم چرخ‌های تولید را در کشورمان به حرکت درآوریم به طور حتم می‌توانیم از پس تمامی مشکلات برآییم و کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.