بیل: تیم انریکه را می‌بریم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

ستاره ولزی رئال مادرید به رقیب روز شنبه تیمش هشداری جدی داد.

گرث بیل، مهاجم ولزی رئال مادرید در آستانه برگزاری ال‌کلاسیکو در خانه بارسلونا به رقیب دیرینه کهکشانی‌ها هشدار داد تیمش برای پیروزی پای به میدان شنبه شب می‌گذارد و هنوز از قهرمانی در لالیگا ناامید نشده است.
این بازیکن ولزی در آستانه ال‌کلاسیکویی که با وجود برتری ۱۰ امتیازی بارسلونا، شاید چندان حساس نباشد، درباره بازی مقابل میزبان تیمش گفت: در فوتبال هر اتفاقی امکانپذیر است. ما از رقیب ۱۰ امتیاز عقب هستیم، اما دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد، چون تا آخرین لحظه و تا حد امکان می‌جنگیم. اگر ال‌کلاسیکوی شنبه را ببریم به هفت امتیازی رقیب می‌رسیم و در این صورت ادامه راه فصل جاری لالیگا واقعاً غیرقابل پیش‌بینی می‌شود. پیروزی در هر بازی لالیگا اهمیت خاص خود را دارد. با پیروزی در خانه بارسا اعتمادبه‌نفس ما برای ادامه لیگ قهرمانان افزایش می‌یابد.
گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال در ادامه به تمجید از  تیمش پرداخت و افزود: مانند یک تیم واقعی دفاع و حمله می‌کنیم. وقتی ۱۱ نفره در بازی حضور داریم، احساس می‌کنیم به لطف اتحاد تیمی کارمان آسان‌تر ‌می‌شود. امیدوارم فصل را با جام به پایان ببریم. اوضاع نسبت به گذشته اندکی متفاوت شده و درست است که در فصل گذشته آمادگی لازم را نداشتم، اما این فصل برای بهبود اوضاع فنی‌ام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.
وی در خاتمه تصریح کرد: بازی در یک کشور خارجی، شرایط متفاوتی را پیش روی شما قرار می‌دهد. در حال حاضر احساس بهتری دارم و امیدوارم بیش از این هم ارتقا پیدا کنم. در مادرید راحتم و کمی زبان اسپانیایی را آموخته‌ام. به تلاش‌هایم ادامه می‌دهم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را برای کمک به تیم به نمایش بگذارم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.