۴۴ درصد تصادفات به دلیل واژگونی خودرو / کاهش آمار تصادفات نوروزی

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ۴۴ درصد تصادفات به دلیل واژگونی خودرو بوده است گفت: اما با این حال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش آمار تصادفات در سطح کشور بودیم.

سردار تقی مهری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز دوازده فروردین، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی تعطیلات قرار داریم همکاران پلیس همچنان در اجرای طرح نظم و برقراری امنیت بکوشند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به بارندگی حجم ترافیک افزایش یافته، بیان کرد: در بعضی محورهای جاده چالوس به کرج، هراز و رشت به قزوین شاهد حجم بالای ترافیک هستیم؛ همکاران ما آمادگی لازم برای برقراری نظم را دارند.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: توصیه من مردم این است سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در روز طبیعت از تفرجگاه‌ها محل زندگی خود استفاده کنند تا ترافیک کمتر شده و با سرعت مطمئن حرکت کنند.
سردار مهری با بیان اینکه ۴۴ درصد تصادفات به‌دلیل واژگونی خودرو بود، تصریح کرد: نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور شناسایی کردیم و اگر رانندکان به علائم راهنمایی رانندگی بیشترتوجه کنند حادثه کمتر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عدم توجه به علائم راهنمایی و انحراف به چپ علت اکثر تصادفات امسال بود اما با این حال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش آمار تصادفات در سطح کشور بودیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.