تداوم پیشروی ارتش و کمیته های مردمی سوریه در حومه درعا

ارتش و کمیته های مردمی سوریه امروز (چهارشنبه) در ادامه پیشروی خود در محور شیخ مسکین در حومه شمالی درعا، به مناطق نظامی «الدوار» و «المساکن» در داخل شهر شیخ مسکین رسیدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک مقام آگاه در ارتش سوریه با اعلام خبر فرار گروهی تروریست ها از شهر شیخ مسکین افزود: ارتش سوریه تمام خطوط کمک رسانی تروریست ها را در این شهر قطع کرده است. 
از سوی دیگر جنگنده های ارتش سوریه مواضع گروهک تروریستی داعش در «عنق الهوی» واقع در محور حوارین – القریتین و نیز مقرهای آن ها در «جنی العلباوی» ، «جب الریان» ، «المریعیه» و «الجفره» در حومه شهرهای حمص، حما و دیر الزور هدف قرار دادند که خسارت سنگینی به آنها وارد شد.
همچنین روز گذشته ارتش سوریه منطقه «تل الهش» در شمال شرقی شیخ مسکین و مشرف بر بخش غربی درعا که در اشغال تروریست ها قرار دارد را به کنترل خود درآورد.
بر اساس این گزارش، ارتش سوریه روز گذشته با پیشروی در محور لاذقیه روستای «برج القصب» و منطقه عملیاتی 1044 در حومه شمالی لاذقیه را آزاد کرد.
بحران سوریه که با تهاجم گسترده گروه های تروریستی برای سرنگون کردن دولت این کشور آغاز شد، پنجمین سال خود را پشت سرمی گذارد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.