عشق پائولو دیبالا و یوونتوس متقابل است

آندره‌ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید آنها منتظر پاسخ دیبالا به پیشنهاد تمدید قرارداد هستند.

فصل برای ستاره آرژانتینی یوونتوس بسیار دشوار آغاز شد. در مقطعی برخی شایعات درباره اختلاف بین آندره پیرلو و پائولو دیبالا به گوش رسید اما به نظر می‌رسد که رفته‌رفته اوضاع برای این بازیکن بهتر شده است؛ تا جایی که او شب گذشت مقابل جنوا یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و بعد از آن در آغوش پیرلو قرار گرفت.

با این حال ستاره آرژانتینی بعد از بازی دیشب با وجود ابراز علاقه به یوونتوس اعلام کرد که مدیر برنامه او مدت ها در تورین این بوده اما پیشنهادی برای ملاقات و نهایتاً تمدید قرارداد دریافت نکرده است؛ موضوعی که حالا رئیس بیانکونری به آن واکنش نشان داده و به نوعی این مسئله را تکذیب کرده است.

آندره آنیلی در این باره گفت: ” خبر خوب گلی بود که او به ثمر رساند. دیبالا بعد از وقفه ناشی از کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشت. من با لذت صحبت های او مبنی بر عشق به یوونتوس را شنیدم. این رابطه متقابل است. ما او را به عنوان کاپیتان آینده خود می‌بینیم.

من می دانم دیبالا پیش از این پیشنهادی دریافت کرده که می تواند او را در زمره بیست بازیکن پردرآمد دنیا قرار دهد. با این حال ما منتظر پاسخ او هستیم؛ اگرچه مهمترین پاسخ در زمین مسابقه رخ می دهد. همه ما می خواهیم او یکی از پنج بازیکن برتر اروپا باشد؛ او هنوز در بین آنها نیست و خودش هم این موضوع را می‌داند.”

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.