۳ شرط مهم ستاره‌ای که رئالی‌ها می‌خواهند

ارلینگ هولاند مشکلی با ترک دورتموند و پیوستن به رئال‌مادرید ندارد، اما این ستاره جوان نروژی برای انتقالش به اسپانیا شرایطی دارد.

ارلینگ هولاند ستاره جوان بوروسیا دورتموند در این سال‌ها یک پروژه نقل‌وانتقالاتی طولانی‌مدت برای رئال‌مادرید بوده است که هر بار این انتقال به دلایل مختلف به بن‌بست ختم می‌شد. این‌بار اما ظاهراً مذاکرات طرفین در حال نتیجه دادن است. فقط مانده رضایت خود هولاند که برای پوشیدن پیراهن رئال ۳ شرط مهم دارد.

از زالتسبورگ تا دورتموند
هولاند ابتدا با بازی‌های خارق‌العاده خود در زالتسبورگ مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت. دورتموند برای آوردن او به بوندس‌لیگا در ژانویه ۲۰۲۰ سایر تیم‌ها را از دور از رقابت خارج کرد. از آن زمان این بازیکن نروژی به درخشش خود ادامه داده و از ۳۴ بازی برای زنبورها ۳۵ گل به ثمر رساند. عملکرد هولاند امسال هم توجه ابرقدرت‌های فوتبال اروپا را جلب کرد، از جمله رئال‌مادرید و بارسلونا. ستاره نروژی اکنون شرایطی را که برای آوردن او به سانتیاگو برنابئو نیاز است به رئالی‌ها اعلام کرده.

خلاصه شروط هولاند
اکنون بازیکن نروژی ۳ شرطی را که کهکشانی‌ها برای تضمین به هولاند باید برآورده کنند عنوان کرده است. طبق گفته رسانه اسپورت لنز، خواسته‌های این جوان مربوط به هزینه‌های مدیربرنامه‌اش، دستمزد هفتگی و ماهانه و البته حضور او در مادرید به عنوان بازیکن ثابت است. تضمین‌هایی که هولاند انتظار دارد رئال‌مادرید برای انجام هرگونه معامله با او قبل از امضای قرارداد انجام دهد.

شرط اول: اولین درخواست او برای جیب مدیربرنامه‌اش مینو رایولاست. هولاند گفته که برای انجام این معامله ۲۰ میلیون یورو کمیسیون برای مینو می‌خواهد. شرطی که کاملاً در جهات منافع مالی مدیربرنامه‌ای است که در ماجرای جدایی پوگبا از منچستریونایتد، فرگوسن او را موجودی مزاحم خوانده بود.

شرط دوم: هولاند نیامده می‌خواهد هم ردیف بازیکنان بزرگ از لحاظ دریافتی مالی باشد. هولاند از رئال‌مادرید خواسته که به او دستمزدی برابر با بالاترین درآمد باشگاه برای یک بازیکن بپردازد. این ستاره نروژی خواهان دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورویی است. این مبلغی که او خواسته در حد دریافتی افرادی مانند ادن آزار است که سابقه طولانی مدت در سطح اول فوتبال اروپا را دارد.

شرط سوم: این یکی مربوط به حضورش در زمین مسابقه است. سومین و مهمترین شرط، اطمینان یافتن از باشگاه است که هولاند یک شروع‌کننده منظم در ترکیب تیم خواهد بود. با این حال، او همچنین مایل به ایجاد مشارکت با کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو هم است اما خودش را برای بازی به طور ثابت محق می‌داند و از این بابت تضمین می‌خواهد.

شروط رد نشدنی: اگر فکر می‌کنید باشگاه و هولاند می‌توانند روی این شروط مذاکره کنند سخت در اشتباهید. طبق ادعای هولاند و رایولا، این شروط به هیچ‌عنوان قابل بحث نیست و بازیکن نروژی هرگونه حضور در رئال‌مادرید را رد می‌کند مگر اینکه این شروط برآورده شود.

رئال زیر بار می‌رود؟
حتی اگر برخی از خواسته‌های هولاند ابهام ایجاد کند اما ممکن است رئال‌مادرید وسوسه شود همه را یک جا بپذیرد. قابل درک است که این بازیکن تمایلی به نشستن روی نیمکت سانتیاگو برنابئو را ندارد. تقاضای حقوق او هم باتوجه به توانایی‌ها و سابقه گلزنی همراه با نمایش‌های موفقیت‌آمیزش غیرواقعی نیست. شاید تنها مسئله ابهام‌آمیز حق ایجنتی رایولا باشد که باز هم تصمیم‌گیرنده رئال است. به این ترتیب اگر رئال موفق شود این نروژی را از شروطش مطمئن کند ممکن است به زودی او را در سانتیاگو برنابئو ببینیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.