ماجراهای جدید سعید آقاخانی و «نون خ» در ۱۴۰۰

روزِ سکانس خواستگاری از دختر نورالدین خانزاده فرا رسید تا اهالی “نون.خ” زودتر از بقیه سریال‌های نوروزی تلویزیون مهیای آنتنِ ۱۴۰۰ سیما شوند.

کارگردان سریال “نون.خ” به لوکیشن‌های سریال اشاره کرد و افزود: کردستان و کرمانشاه را داریم و در آن لوکیشن‌ها هم تصویربرداری می‌کنیم. امسال تصاویری از مهاباد و آذربایجان غربی هم داریم.

شوخی با انتخابات آمریکا!

آقاخانی درباره شوخی‌های این سریال از جمله پیش‌بینی انتخابات آمریکا و جشنواره فجر گفت: ما پیش‌بینی نکردیم برداشت از کار ما اینگونه بود و از این دست شوخی‌ها هم داریم. البته شوخی‌هایی سال گذشته داشتیم که خیلی‌ها دلخور شدند و خیلی باید با احتیاط پیش رویم چون درباره هر چیزی حرف بزنیم به یکی برمی‌خورد و الان هم همه آشنا دارند می‌توانند جلوی کار را بگیرند و از هر جایی برای ما مشکل ایجاد کنند.

آرزوی آقاخانی

آقاخانی آرزو کرد:  “امیدوارم روزهای خوبی داشته باشیم. تمام تلاش‌مان را می کنیم کاری کنیم در روزهایی که مردم در خانه‌اند و از بیماری، فقر و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، بتوانیم خنده روی لب‌هایشان بیاوریم.”

اجتناب از شوخی‌های مجازی بی‌ادبانه

تهیه‌کننده سریال “نون.خ” تصریح کرد: سریال نوروزی “نون.خ” همه تلاش خودش را کرده از شوخی‌های فضای‌مجازی اجتناب کند، شوخی خاصّ خودش را داشته باشد و در عین حال، شوخی مؤدبانه را برگزیند. سعی کردیم مسیر فصل‌های قبلی را دنبال کنیم؛ کماکان مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در نون.خ ادامه دارد و به حوادث مربوط به دوران خودش بی‌اعتنا نیست.

کرونا جزئی از داستانِ “نون.خ”

او به حضور کرونا در قصه اصلی “نون.خ” اشاره کرد و گفت: کرونا بخشی از قصه ما شده و به آن می‌پردازیم. در تلاشیم برای حفظ فصل‌های قبلی و تداوم موفقیت‌آمیز، فرهنگ غنی کُردهای غیور را به تصویر بکشیم که افتخارات بزرگی برای ملت ایران‌اند. خوشبختانه در نون.خ به آن استانداردها و جذابیت‌ها توجه داشته‌ایم و اگر سریال‌هایی که به فصل‌های بعدی می‌رسند موفق باشند باید حرف‌های نو بزنند و همچنین از رنگ، نور، موسیقی و دکور متنوع هم استفاده کنند.

سیروس میمنت درباره سکانسی که خودش با لهجه و گویش کرمانشاهی می‌خواند گفت: این سکانس به خاطر دلبری‌های کیوان برای همسرش طراحی شده و به همین خاطر می‌خواند که او قهر کرده و به خانه نورالدین خانزاده رفته است.

او همچنین درباره تیکه کلام “درود به شرفت” افزود: خوشحالم که آنقدر این تیکه کلام مورد توجه قرار گرفته که همه مجری‌های ایرانی و خارجی از این “درود به شرفت” استفاده می‌کنند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.