کنعانی‌زادگان: دو هفته دیگر غایب هستم

مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصدومیت خود گفت: در بازی با آلومینیوم اراک خیلی از بازیکنان در پست های غیرنخصصی خود هستند.

محمدحسین کنعانی زادگان که به دلیل مصدومیت همراه با پرسپولیس به اراک نرفت تا مقابل آلومینیوم بازی کند در خصوص عملکرد این تیم در نیمه اول این دیدار گفت: به هر حال در بازی‌های قبلی، روی ضربات ایستگاهی کمتر گل خورده بودیم اما به هر حال این بازی متفاوت است.

مدافع مصدوم پرسپولیس افزود: به هر حال بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی هستند. میلاد سرلک هم عقب تر آمده است و می‌بینید که بعضی از بازیکنان در پست‌های دیگری بازی می‌کنند.

وی درباره وضعیت مصدومیت خودش و سیدجلال حسینی تصریح کرد: وضعیت سید جلال بهتر از من است و در بازی با آلومینیوم هم روی نیمکت است. اگر آقای گل محمدی بخواهد او می‌تواند بازی کند. البته سیدجلال درد کوچکی هم دارد؛ اما متاسفانه پارگی همسترینگ من بیشتر است. در هفته جاری فیزیوتراپی کردم و شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم.

کنعانی زادگان در پایان گفت: صد درصد در دو هفته آینده نیستم. همه تلاشم را می‌کنم تا زودتر برسیم. جوانان خیلی خوبی داریم. همین‌ها آینده پرسپولیس هستند و آنها در سال‌های آینده می‌توانند تیم را بیمه کنند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.