جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فجر مشخص شد

زمان نمایش فیلم‌های بخش مسابقه سی و نهمین جشنواره فجر در سینما رسانه، با انجام مراسم قرعه‌کشی مشخص شد.

قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه سی‌ونهمین دوره از جشنواره فیلم فجر، به دست گروهی از اهالی رسانه انجام شد.

در آغاز این مراسم، محمدرضا مقدسیان، مجری برنامه قرعه‌کشی، با تقدیم جشنواره سی و نهم به مدافعان سلامت، یاد درگذشتگان سینمای ایران در این سال کرونایی را گرامی داشت و به نکوداشت دو هنرمند فقید، پرویز پورحسینی و چنگیز جلیلوند در اختتامیه جشنواره اشاره کرد.

در ادامه، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، دبیر جشنواره سی و نهم روی صحنه رفت و در سخنانی کوتاه گفت: «خداقوت به همه عزیزانی می‌گویم که در این سال سخت در دل کار تولید بودند. به صاحبان ۵۷ اثری که به دبیرخانه جشنواره رسید خسته نباشید می‌گویم. همه آثار شایسته بودند اما در نهایت هیات داوران ۱۶ اثر را برای رقابت در بخش‌های مخلف سودای سیمرغ برگزید. امیدوارم سال پیش رو برای ایرانیان و همه مردم جهان ایمن و آرام باشد و شور و نشاط به سینما باز گردد و جشنواره فجر رونق دوباره‌ را به سینمای ایران باز گرداند.»

سپس نوبت به قرعه‌کشی جدول نمایش فیلم‌ها رسید. قرعه اول را معین احمدیان از روزنامه فرهیختگان بیرون کشید که به فیلم «روزی روزگاری آبادان» رسید که روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن در سانس دوم به نمایش درخواهد آمد.

قرعه دوم را عباس تهرانی از جهان سینما بیرون کشید که نام فیلم «گیج‌گاه» درآمد. این فیلم، در روز شنبه ۱۸بهمن، سانس دوم روی پرده خواهد رفت.

قرعه سوم را علی حدادی‌اصل از آنا بیرون کشید که این قرعه به «مامان» رسید. این فیلم، روز جمعه ۱۷بهمن، سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

قرعه چهارم را زهرا دمزآبادی از صبا بیرون کشید که به «شیشلیک» رسید.  این فیلم در روز دوشنبه ۱۳ بهمن، سانس دوم روی پرده برج میلاد خواهد رفت.

قرعه پنجم با دست منوچهر دین‌پرست از روزنامه اطلاعات بیرون آمد که نام فیلم «تک‌تیرانداز» بود. این فیلم، روز سه‌شنبه ۱۴بهمن، سانس دوم به نمایش درخواهد آمد.

ششمین قرعه را حمید صنیعی‌منش از تسنیم بیرون کشید که به «خط فرضی» رسید. این فیلم، شنبه ۱۸بهمن، سانس اول روی پرده خواهد رفت.

قرعه هفتم را هادی فیروزمندی از سوره سینما بیرون کشید که نام «ستاره بازی» روی آن قرار داشت. این فیلم، روز دوشنبه ۱۳ بهمن، سانس اول برای اهالی رسانه نمایش داده خواهد شد.

قرعه هشتم با دست مهرداد عشوندی مشخص شد که به نام «رمانتیسم عماد و طوبا» درآمد. این فیلم، یکشنبه ۱۲ بهمن، سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

قرعه نهم را حسین گیتی، روزنامه‌نگار قدیمی بیرون کشید که به «ابلق» رسید. این فیلم، سه‌شنبه ۱۴ بهمن، سانس اول روی پرده خواهد رفت.

قرعه دهم را سپیده حیدرآبادی، فعال رسانه و روابط عمومی بیرون کشید که به «زالاوا» تعلق گرفت. این فیلم در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، سانس اول نمایش داده خواهد شد.

قرعه یازدهم را امیررضا مافی از برنامه نقد سینما بیرون کشید که این قرعه به «منصور» رسید. این فیلم، روز جمعه ۱۷ بهمن، سانس دوم به نمایش درخواهد آمد.

قرعه دوازدهم را سارا مهرابی، فرزند زنده‌یاد مسعود مهرابی، صاحب‌امتیاز فقید ماهنامه سینمایی فیلم بیرون کشید که این قرعه به «روشن» رسید. این فیلم، روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن، سانس اول روی پرده خواهد رفت.

قرعه سیزدهم را مجتبی فرزانه، به نام «تی‌تی» خواند. این فیلم، روز یکشنبه ۱۹ بهمن، سانس دوم نمایش داده خواهد شد.

قرعه چهاردهم را تینا میرکریمی از خبرنگاران رادیو بیرون کشید که به «بی همه چیز» رسید. این فیلم، روز یکشنبه ۱۲ بهمن، سانس دوم به نمایش درخواهد آمد.

قرعه پانزدهم را محدثه واعظی‌پور، فعال رسانه‌ای بیرون کشید که به «مصلحت» رسید. این فیلم، روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، سانس دوم روی پرده خواهد رفت.

و قرعه آخرین فیلم را ملیکا نصیری، فعال رسانه، به نام «یدو» زد. این فیلم، روز یکشنبه ۱۹ بهمن، سانس اول نمایش داده خواهد شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.