هافبک سپاهان تراکتوری شد/ جدائی دو بازیکن از جمع سرخ ها

مهدی شریفی، هافبک نفوذی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به تراکتورسازی ملحق شد.

این بازیکن ۲۳ ساله سابقه دو بازی ملی در سال گذشته را در کارنامه خود دارد و پیشتر در تیم های پایه ذوب آهن و سپاهان اصفهان بازی کرده است.
سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز روز شنبه، با تائید تراکتوری شدن شریفی، اظهار کرد: این بازیکن به عنوان سرباز به مدت یک و فصل و نیم در خدمت باشگاه تراکتورسازی خواهد بود.
ایوب ذوالفقاری اظهار کرد: البته جذب این بازیکن با نظر مساعد و تائید کادر فنی انجام گرفته است که با توجه به کمبودهای تراکتورسازی در پست های مختلف می توان با حضور شریفی نسبت به ترمیم و تقویت ساختار تهاجمی تیم کمک کرد.
وی، همچنین ازجدائی میرهانی هاشمی و آیان رامزی بازیکن فیلیپینی از جمع تراکتورسازان در نیم فصل خبر داد و گفت: میرهانی هاشمی با توافق باشگاه اقدام به جدائی گرفت و رامزی نیز از سوی کادرفنی کنار گذاشته شده است.
ذوالفقاری اضافه کرد: یونس حمزه مهاجم تونسی تراکتورسازی نیز از سوی کادرفنی کنار گذاشته شده و در تلاش هستیم با این بازیکن به توافق مالی برسیم.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است، احتمال حضور پیام صادقیان بازیکن نفت تهران در تراکتورسازی نیز وجود دارد.
تاکنون تراکتورسازی علاوه بر جذب مهدی شریفی، مهدی کیانی و ایوب کلانتری از گسترش فولاد و فرزاد حاتمی از ملوان را به جمع خود اضافه کرده است.
سامان نریمان جهان، بهزاد بایرامی، یونس حمزه، ایان رامزی، میرهانی هاشمی و بختیار رحمانی نیز جزو نفرات خروجی تراکتورسازی در نیم فصل لیگ برتر هستند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.