عجیب‌ترین گزینه لیست خرید استقلال

فکری این روزها بیشتر از هر زمانی به نتیجه‌گیری نیاز دارد تا آینده نگری برای باشگاهی که به او رای اعتماد موقت داده است.

لیست خرید محمود فکری در روزهای اخیر به شکل قابل پیش بینی آب رفته است. در لیست سرمربی استقلال برای نیم فصل ستاره هایی حضور داشتند که از ابتدا مشخص بود به تور انداختن آنها برای مدیران استقلال ماموریتی غیرممکن است. بعد از منتفی شدن حضور بابایی، کیانی، ریکانی، میلاد جهانی و میثم تیموری یک گزینه عجیب به لیست محمود فکری اضافه شده است.

سعید واسعی بازیکن سابق پیکان در تابستان هم علاقه زیادی به حضور در استقلال داشت دوباره به لیست آبی ها بازگشته است. خرید عجیبی که مشخص نیست محمود فکری به چه منظوری او را در لیست خود قرار داده است.

هافبک محروم تراکتور به دلیل فسخ یکطرفه با پیکان از سوی کمیته انضباطی با محرومیت ۴ ماهه روبه رو شده است و عملا تا اواخر فروردین ماه امکان حضور در  میادین را نخواهد داشت. بازیکنی که حتی اگر با تراکتور بر سر جدایی اش به توافق برسد و آبی پوش شود مشخص نیست چه زمانی آماده حضور در میادین شود. بازیکنی که احتمالا تا با شرایط تیم جدیدش وقف پیدا کند این فصل را از دست خواهد داد. کسی می‌تواند تضمین بدهد که فکری سال آینده هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

به نظر می‌رسد سرمربی استقلال باید در نقل و انتقالات نیم فصل تمام تمرکز خود را روی ضعف های تیمش معطوف کند.  بازیکنی که بتواند در کوتاه مدت در این تیم اثر گذار باشد چرا که فکری این روزها بیشتر از هر زمانی به نتیجه گیری نیاز دارد تا آینده نگری برای باشگاهی که به او رای اعتماد موقت داده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.