کنایه حیدر بهاروند به علی کریمی

حیدر بهاروند در مورد اینکه کریمی معتقد بود انتخابات مهندسی شده است، گفت: اینطور نیست کسی بخواهد زور بگوید، چون هر کسی برای انتخابات زور گفته جواب عکس گرفته است.

حیدر بهاروند پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با زحماتی که همکاران ما کشیدند انتخابات به خوبی برگزار شد. امیدوارم تیمی هم که انتخاب شد در مسیر رشد و تعالی فوتبال قدم بردارد.

وی در مورد اینکه علی کریمی معتقد بود انتخابات مهندسی شده است، گفت: اینطور نیست کسی بخواهد زور بگوید، چون هر کسی برای انتخابات زور گفته جواب عکس گرفته است. مجمع مستقل است و همه می‌دانند که اعضا دلی رأی می‌دهند. کسی نمی‌تواند به زور رأی یک بچه را بگیرد چه برسد به اینکه اعضای مجمع فدراسیون فوتبال را؛ باید به رأی مجمع احترام بگذاریم.

بهاروند در مورد اینکه به عنوان سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال انتخاب شده است، گفت‌:‌من از این موضوع اطلاعی ندارم، چون درگیر کار بودم. ما در هر حال هرجا باشیم در خدمت کشورمان هستیم و به خاطر کشورمان حاضریم فداکاری کنیم و منابع ملی‌مان را به منافع شخصی ترجیح می‌دهیم.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده ویلموتس اظهار داشت: این موضوع را باید از تیم حقوقی بپرسید، اما فکر می‌کنم شرایط خوبی در این پرونده داریم.

بهاروند در پاسخ به این سؤال که در مورد اینکه گفته بودید فدراسیون ویرانی را تحویل گرفتید، عنوان کرد: ما همه می‌دانیم که کار اجرایی بدون ایراد نیست و هر مدیری بگوید کار اجرایی من ایراد نداشته دروغ می‌گوید؛ شرایط محیط، پول و تحریم‌ها همه تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: من می‌گویم بدهکاری فدراسیون فوتبال در مقابل مطالباتی که از فیفا و AFC دارد ناچیز است؛ تحریم‌ها باعث شده که ما الان بدهکار باشیم ما با مستندات حرف می‌زنیم، اگر این تحریم‌ها رفع شود ۱۵۰-تا ۱۶۰ میلیارد تومان وارد فدراسیون می‌شود.

سرپرست نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود با برگزاری انتخابات باز هم با حضور شما همان تیم سابق فدراسیون را اداره خواهد کرد، گفت: این موضوع ابتدا توهین به تیمی است که رأی آورده است. هیأت رئیسه فرد نیست. در دوره‌های قبل هم تاج و کفاشیان به تنهایی تصمیم‌گیرنده نبودند. تصمیم‌گیرنده هیأت رئیسه است و هر چه را مصوب کند باید اجرا شود. مطمئن باشید هر کسی که شخصی بخواهد اعمال نظر کند شکست می‌خورد.

بهاروند در مورد رد صلاحیتش و اینکه آیا قانع شد یا خیر، عنوان کرد: خیر.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.