صدرنشینی پرسپولیس با کمک کاپیتان خستگی ناپذیر

تیم فوتبال پرسپولیس نیم‌فصل دوم بیستمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با پیروزی مقابل سایپا آغاز کرد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که از ساعت ۱۶:۲۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود، با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. سیدجلال حسینی در دقیقه ۶ تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، احسان پهلوان (۵+۹۰ – علی شجاعی)، امید عالیشاه (۷۳ – مهدی مهدیخانی) و وحید امیری (۸۰ – وحید امیری).

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، سعید محمدفرد (۵۹ – مهیار جباری)، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری (۷۱ – مهرداد حیدری)، مجید علی‌یاری، حسین ماهینی، حسین مالکی (۸۲ – امیرعلی صادقی)، سیدابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی و محمدصادق بارانی.

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول
دقیقه ۶: ارسال امید عالیشاه روی دروازه سایپا توسط مدافعان این تیم به صورت ناقص دفع شد. در ادامه سیامک نعمتی با ورود به محوطه جریمه توپ را به سیدجلال حسینی داد تا این بازیکن دروازه اکبرمنادی را باز کند.

دقیقه ۷: سایپایی‌های خیلی سریع برای جبران گل به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند که ضربه علی‌یاری با فاصله از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد، اما در ادامه باز هم سایپایی‌ها توپ را به دهانه دروازه حامد لک فرستادند که این بار ضربه رضا جعفری در آستانه وارد شدن به دروازه توسط کنعانی‌زادگان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۱۱: رضا جعفری یک بار دیگر برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام کرد که این بار حامد لک او را ناکام گذاشت.

دقیقه ۲۱: امید عالیشاه با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۳۵: پرسپولیسی‌ها تلاش داشتند از سمت چپ و با ارسال روی دروازه سایپا به گل دوم برسند، اما اثرگذاری اکبرمنادی روی توپ مانع از این شد که امید عالیشاه موفق به باز کردن دروازه‌اش شود.

دقیقه ۴۱: پرسپولیس که عمده حملات خود را از سمت چپ طراحی می‌کرد، این بار هم توسط سعید آقایی و ارسال او از سمت چپ به موقعیتی خوب دست یافت. با این حال ضربه سر شیرجه‌ای وحید امیری به زیبایی با واکنش اکبرمنادی به کرنر رفت.

دقیقه ۱+۴۵: مهدی شیری با خطایی که روی حسین مالکی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه ۴۶: سایپایی‌ها با طراحی یک حمله از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس خطرآفرین شدند، در لحظه‌ای که حامد لک در دفع توپ دچار اشتباه شد و چیزی نمانده بود که دروازه خودش را باز کند، اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۶: ارسال خوب و تند و تیز سیامک نعمتی از سمت راست به روی دروازه سایپا، بازهم به وحید امیری در نوک حمله رسید که ضربه سر او در چارچوب نبود و راهی اوت شد.

دقیقه ۷۹: سعید آقایی با خطایی که روی مهیار جباری انجام داد، به عنوان سومین بازیکن پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۱: مهدی مهدیخانی در موقعیت خوبی پشت محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: حمله پرسپولیسی‌ها به سمت دروازه سایپا این بار با پاس مهدیخانی در فضای خالی به احسان پهلوان همراه بود که مدافعان سایپا در دفع توپ موفق عمل کردند و اجازه ندادند هافبک پرسپولیس دروازه اکبرمنادی را باز کند.

دقیقه ۸۳: مهیار جباری با خطایی که روی احمد نوراللهی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۵: پاس در عرض کوتاه در محوطه جریمه سایپا به مهدی عبدی رسید که این بازیکن نتوانست به توپ ضربه‌ای بزند که در ادامه مهدیخانی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او هم برای باز شدن دروازه سایپا شدت کافی را نداشت و اکبرمنادی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸۸: درخشش اکبرمنادی روی موقعیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار بود که این بار در یک صحنه ابتدا مانع از گلزنی احسان پهلوان شد و در ادامه به مهدی عبدی اجازه نداد دروازه‌اش را باز کند.

دقیقه ۸۹: پاس پشت مدافعان پرسپولیس در اختیار امیرعلی صادقی قرار گرفت که حامد لک مانع از گلزنی او شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.