باراک اوباما و همسرش کدام فیلم های سال 2015 را پسندیدند؟

باراک و میشل اوباما رئیس جمهور و بانوی اول کاخ سفید در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی به شیوه منتقدان سینما فیلم های برتر خودشان را اعلام کردند.

باراک  و میشل اوباما حتی در ماه های پایانی اقامتشان در کاخ سفید هم دست از ابراز علاقه شان به سینما نکشیده اند و هنوز رابطه دوستانه شان با هالیوود را حفظ کرده اند. باراک اوباما از فیلم «مریخی» ساخته جدید رایدلی اسکات به عنوان فیلم مورد علاقه سال 2015 اش نام برده. اوباما سال گذشته هم «پسر بچگی» ریچارد لینک لیتر را به عنوان اثر برگزیده اش اعلام کرد.

همسر اوباما اما سلیقه متفاوتی دارد. میشل اوباما اعلام کرده از انیمیشن پر فروش و جدید کمپانی پیکسار خوشش آمده و به نظرش «Inside out» بهترین فیلم سال است. اوباماها همین طور ترانه های مورد علاقه سال 2015 شان را هم انتخاب کرده اند. باراک از «یک دلار چقدر ارزش دارد؟» کندریک لامار سیه چرده نام برده و میشل هم از یکی از ترانه های برونو مارس که اتفاقا او هم سیاه پوست است.

رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا همین طور سریال های مورد علاقه شان را هم انتخاب کردند. بر همین اساس «The Knick» سریال مورد علاقه باراک اوباما است و «Black-ish» سریال کمدی مورد علاقه میشل اوباما است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.