کدام‌یک سرمربی استقلال می‌شود؟

استقلال مانند سال گذشته در میانه راه باید به فکر سرمربی جدید باشد. آبی‎پوشان پایتخت پس از طی شدن یک هفته از نیم‌فصل دوم لیگ برتر با محمود فکری قطع همکاری کردند و به دلیل قانون منع ورود مربی و بازیکن خارجی، چند گزینه داخلی نامزد هدایت این تیم هستند.

محمود فکری، سرمربی استقلال پس از شانزده هفته و کسب ۲۷ امتیاز به دلیل نتایج ضعیف و فاصله ۶ امتیازی با صدر جدول و البته با تیم پرسپولیس، از هدایت استقلال برکنار شد. از امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و علیرضا منصوریان به عنوان گزینه‌های جانشینی فکری نام برده می‌شود.

قلعه‌نویی، گزینه همیشگی آبی‌ها

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان که تمام قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر با این مربی رقم خورده همیشه جزو گزینه‌های هدایت استقلال است، اما گفته می‌شود استقلال برای به خدمت گرفتن او باید یک میلیارد تومان به عنوان رضایت‌نامه به گل‌گهر بپردازد.

نکونام، گزینه محال استقلال

جواد نکونام هم مانند قلعه‌نویی تیم دارد. او با فولاد نتایج خوبی هم کسب کرده و به دلیل حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، بعید است سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان به راحتی اجازه جدایی سرمربی تیمش را بدهد و رقیب مستقیمش در لیگ را تقویت کند.

منصوریان، محبوبِ دوست‌نداشتنی!

علیرضا منصوریان سابقه هدایت استقلال را دارد اما کسب نتایج ضعیفی مانند باخت شش بر یک مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده هواداران استقلال از هافبک محبوب دهه هفتاد و هشتاد خود خاطره خوبی به عنوان سرمربی نداشته باشند و مخالف حضور مجدد وی به عنوان سرمربی استقلال باشند.

مجیدی سرمربی استقلال می‌شود

فرهاد مجیدی اما نزدیک‌ترین فرد به نیمکت استقلال است. مجیدی که فصل گذشته هم پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی هدایت استقلال را به عهده گرفته بود، در جام حذفی و لیگ برتر نایب قهرمان شد و در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم خوش درخشید. مجیدی که هم‌چنان پایگاه قدرتمندی در بین هواداران استقلال دارد، جدی‌ترین نامزد هدایت این تیم است و به دلیل اینکه اکنون با تیمی قرارداد ندارد و استقلال لازم نیست برای به خدمت گرفتن او پولی به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کند، به احتمال بسیار قوی هدایت تیم محبوبش را تا ساعات یا روزهای آینده به عهده خواهد گرفت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.