رکورد جدید ستاره یوونتوس

مهاجم یوونتوس با گلزنی برابر اسپیتسا یک رکورد فوق العاده دیگری به نام خود ثبت کرد.

یوونتوس سه شنبه شب در هفته بیست و پنجم سری آ با سه گل اسپیتسا را شکست داد. دو گل نخست بانوی پیر را آلوارو موراتا و کیه‌زا به ثمر رساندند و زمانی که پیروزی تیم تورینی قطعی شده بود کریستیانو رونالدو گلزنی کرد. این گل با ثبت یک رکورد برای ستاره پرتغالی همراه شد. او برای دوازدهمین فصل پیاپی ۲۰ گل یا بیشتر در یکی از لیگ های بزرگ اروپایی به ثمر رساند.

لیونل مسی فصل گذشته توانست چنین رکوردی را به ثبت برساند و رونالدو در این زمینه با ستاره آرژانتینی برابر شد. تفاوت مهاجم بارسلونا با CR۷  در این است که چنین رکوردی را تنها در یک باشگاه و یک لیگ به ثبت رسانده است. کریستیانو در سه لیگ قاره سبز این تعداد گل در هر فصل به ثمر رسانده است.

او با منچستریونایتد  در آخرین فصل حضورش ۱۸ گل به ثمر رساند اما یک سال قبل از آن ۳۱ بار در لیگ برتر انگلیس گلزنی کرده بود. ستاره پرتغالی از زمانی که به رئال مادرید پیوست هرگز کمتر از ۲۰ گل به ثمر نرساند. در نخستین فصل ۲۶ بار دروازه حریفان را باز کرد و سپس ۴۰، ۴۶، ۳۴، ۳۱، ۴۸، ۳۵، ۲۵ و ۲۶ گل به ثمر رساند.

رونالدو در فصل ۱۹-۲۰۱۸ شانس خود را در سری آ با پیراهن یوونتوس امتحان کرد و در اولین فصل ۲۱ بار گلزنی کرد. او یک سال بعد آمارش را بهبود بخشید و توانست ۲۷ گل به ثمر برساند. ستاره پرتغالی برابر اسپیتسا گلزنی کرد تا برای دوازدهمین فصل پیاپی چنین آماری را به ثبت برساند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.