با مجیدی بدون شرط سه دور مذاکره کردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برای انتخاب فرهاد مجیدی سه دور مذاکره صورت گرفته، به حضور فراز کمالوند و پیروز قربانی در استقلال واکنش نشان داد و از بازگشت «میلیچ» خبر داد.

احمد مددی بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: سرانجام بعد از بررسی گزینه‌های مختلف که هیات مدیره معرفی کرده بودند و پس از سه دور مذاکره با فرهاد مجیدی، با او به توافق رسیدیم و از این لحظه سرمربی استقلال است.

وی تاکید کرد: هیچ شرطی برای فرهاد مجیدی نگذاشتیم و قراردادش به مدت دو سال و نیم خواهد بود. مجیدی به من گفت که تمام تلاشش را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اضافه شدن پیروز قربانی مربی سایپا به کادر فنی استقلال تاکید کرد: من از آقای سراجی مدیرعامل سایپا خواهش کردم پیروز قربانی را به تیم ما بدهد و او قول مساعد داد تا این کار را انجام دهد.

وی درباره احتمال حضور فراز کمالوند در کادر فنی فرهاد مجیدی تصریح کرد: فراز کمالوند هم در لیست مجیدی هست اما قرار است او امشب لیست نهایی کادر فنی را به من ارائه کند.

مددی در مورد دیگر گزینه‌های استقلال برای سرمربیگری هم عنوان کرد: من در یکی، دو روز گذشته اعلام کردم که سه، چهار گزینه داریم اما در نهایت و در نشستی که با هیات مدیره داشتیم قرارمان فرهاد مجیدی بود که این موضوع تحقق پیدا کرد و مجیدی به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به ناراحتی باشگاه گل گهر نسبت به مذاکره برای جذب امیر قلعه نویی سرمربی این تیم، تاکید کرد: من با باشگاه گل گهر مذاکره کردم و در یک فضای کاملاً حرفه‌ای و خواستار جذب قلعه نویی شدم. آنها از من خواستند نامه رسمی بزنم و من هم این کار را کردم. اصول حرفه‌ای این است که وقتی یک سرمربی تحت قرارداد تیم دیگری است باید با باشگاهش مذاکره کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشکلات زمین تمرین استقلال، گفت: زمین نفت تهرانسر زیر کشت رفته ولی یک روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شما را دعوت می‌کنم که چه زمین خوب و استانداردی است.

مددی در مورد بازگشت «هرویه میلیچ» مدافع کُروات استقلال که این تیم را ترک کرده است، یادآور شد: یکی از خواسته‌های مجیدی بازگشت میلیچ است و قرار شد ابتدا تامین منابع مالی انجام شود تا او هر چه زودتر به تهران بازگردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره لیست خرید فرهاد مجیدی، ادامه داد: ما در هر پست دو بازیکن خوب داریم و خوشحالم مجیدی به این موضوع کاملاً اشراف دارد.

وی در مورد شایعه حضور امین قاسمی نژاد در استقلال و احتمال جدایی محمد دانشگر گفت: مجیدی هنوز لیستی به من نداده و در مورد جدایی دانشگر هم بحثی مطرح نیست.

مددی در مورد مهدی قائدی و مشکلاتی که به وجود آمده بود، گفت: قائدی پسر استقلال است و در تیم ما می‌ماند. البته او به کمیته انضباطی دعوت شد تا توضیحات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت رشید مظاهری و احضار او به کمیته انضباطی گفت: مظاهری دروازه بان استقلال است و در تیم خواهد ماند.

وی در خصوص جدایی فردین رابط گفت: این بازیکن هم در تیم ما ماندنی است.

مدیرعامل استقلال در واکنش به احتمال حضور فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست در استقلال، اظهارنظر در این خصوص را به بعد از جلسه امشب با فرهاد مجیدی موکول کرد

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.