باشگاه پرسپولیس برای جذب بیرانوند و امیری پیشنهاد کتبی نداده است

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران، گفت: باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند و وحید امیری پیشنهاد رسمی و مکتوب ارایه نکرده است.

پس از اشتباهات فراوان دروازه بانان پرسپولیس در این فصل و به خصوص مشکل به وجود آمده در رابطه با سوشا مکانی دروازه بان اول سرخپوشان و احضار او به دادسرای وی‍ژه جرایم ورزشی، از صبح امروز اخبار مختلفی در خصوص جذب دروازه بان جدید برای پرسپولیسی ها منتشر شد. 
جدی ترین گزینه مطرح شده برای حضور در پرسپولیس علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم نفت تهران است که به نظر می رسد حضور او در پرسپولیس تا فردا مشخص شود. 
همچنین امروز خبرهایی از حضور وحید امیری بازیکن ملی پوش نفت نیز در پرسپولیس مطرح شد که صحت آنان تایید نشده است.
در همین راستا حسین آل اسحاق دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران در گفت و گو با ایرنا، گفت: تا عصر امروز که در باشگاه حضور داشتم، هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب این دو بازیکن بدست باشگاه راه آهن نرسیده است.
وی در پاسخ به این سئوال که اگر این پیشنهاد به صورت رسمی به باشگاه نفت برسد چه تصمیمی خواهند گرفت، اظهار کرد: وقتی درخواست را دریافت کردیم، در این باره تصمیم گیری و پس از جمع بندی اعلام خواهیم کرد و هواداران می توانند اخبار دقیق را از سایت باشگاه دریافت کنند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.