خودکشی نوعروس ۱۵ ساله تهرانی از ترس بی‌آبرویی با فیلم خصوصی‌اش!

نوعروس ۱۵ ساله تهرانی به دلیل تهدید انتشار فیلم های خصوصی اش در شهر زیبا تهران دست به خودکشی زد.

اهالی یکی از محله های شهر زیبا پس از شنیدن صدای جیغ بلند دختر نوجوان به خیابان اصلی آمدند، مردم در لحظه اول با صحنه هولناکی مواجه شدند؛ جسد خونین دختر ۱۵ ساله روی سطح آسفالت خیابان افتاده بود.

پشت پرده خودکشی دختر ۱۵ ساله در تهران

آخرین سه شنبه سال ۹۹ پریسا در تدارک برنامه های بله برون خود با میثم ۱۹ ساله بود که در یک لحظه با مخالفت برادر های خود به دلیل اعتیاد میثم مواجه شد، پریسا ۱۵ ساله که مطیع تصمیم گرفته شده، بود از ترسش هیچ اعتراضی به خانواده خود نکرد.

میثم، متولد سال ۸۱ که عاشق دختر نوجوان شده بود، بازی کثیفی را شروع کرد. پسر جوان با داشتن فیلم خصوصی از پریسا هنگامی که با او در ارتباط بود، اقدام به تهدید پخش کردن فیلم دختر ۱۵ ساله در فضای مجازی کرد، و دختر نوجوان را تحت فشار قرار داد.

نو عروس ۱۵ ساله خودکشی کرد

در شرایطی که پریسا رابطه با میثم را انکار می‌کرد، موضوع فیلم مستهجن را در با خانواده اش در میان گذاشت، دقیقا همان جا بود که فکر خودکشی هم کم کم در ذهنش پر رنگ تر می شد.

شامگاه چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه سال گذشته پریسا ۱۵ ساله پس از جر و بحث شدید با خانواده اش به دلیل مخالفت با ازدواج و تهدید شدن به پخش شدن فیلم عریانش توسط پسر شیطان صفت در فضای مجازی، نیمه شب از طبقه چهارم خانه پدری، خودش را به پایین پرتاب کرد و به کام مرگ فرو رفت.

پس از خودکشی پریسا در شهر زیبا، اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد. همین کافی بود که پرستاران بخش اهدای عضو بیمارستان سخت گریه کنند.

یک ماه بعد میثم با مراجه به پلیس تهران شکایتی را علیه برادران پریسا به دلیل تهدید به مرگ شدنش تنظیم کرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.