آخرین جزئیات از برگزاری مراسم سینمایی اسکار

آکادمی اسکار جزئیاتی جدید از نحوه اجرای شیوه‌نامه‌های کرونایی در مراسم اهدای جوایز را اعلام کرد.

آکادمی اسکار از حاضران این مراسم نمی‌خواهد که در طول برگزاری و پخش مراسم در ۲۵ آوریل از ماسک صورت استفاده کنند. این خبر طی یک جلسه با مسئولان آکادمی، نامزدها، استودیو‌ها و ناشران خصوصی اعلام شد.

به گفته یکی از مسئولان آکادمی به این دلیل که مراسم به عنوان یک محصول تلویزیونی و فیلم تلقی می‌شود، زدن ماسک برای افرادی که جلوی دوربین هستند لازم نخواهد بود؛ بنابراین از مهمان‌هایی که جلوی دوربین قرار ندارند درخواست می‌شود که از ماسک صورت استفاده کنند. برای مثال، مهمان‌ها باید طی تبلیغات تلویزیونی ماسک بزنند. مراسم اسکار علاوه بر دالبی تیه‌تر در یونین استیشن لس آنجلس نیز برگزار خواهد شد.

آکادمی اسکار همچنین اعلام کرد که ظرفیت حضور مخاطبان به ۱۷۰ نفر محدود شده است. همانطور که ورایتی در اوایل این ماه گزارش داده بود، مخاطبان به صورت چرخشی وارد سالن و از آن خارج می‌شوند. برای مثال نامزد‌ها برنامه‌ای دریافت می‌کنند که زمان ورود و خروج آن‌ها را مشخص کرده است.

استیون سودربرگ یکی از تهیه کنندگان مراسم آکادمی در کنفرانس خبری به همراه جسی کالینز و استیسی شر، اعلام کرد که به شیوه نامه‌های استفاده از ماسک صورت متعهد است. او اعلام کرده بود که ماسک‌های صورت نقش مهمی را در رویداد امسال بازی خواهند کرد.

در این جلسه از جزئیات دیگری که انتظار می‌رود در یونین استیشن اجرا شود، صحبت شد؛ مثل اجباری بودن چک کردن دمای بدن و اینکه حاضران باید سه آزمایش کووید ۱۹ در روز‌های منتهی به برگزاری جوایز آکادمی داده باشند. فرش قرمز هم با حضور سه عکاس و تعداد محدودی از خبرنگاران رسانه برای مصاحبه انجام خواهد شد. بین این گزارشگران حداقل ۷ فوت (بیش از ۲ متر) فاصله خواهد بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.