سومین پیروزی متوالی پرسپولیس در هند

تیم پرسپولیس ایران با برتری مقابل گوای هند به صدرنشینی‌اش در صدر جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا اقتدار بیشتری بخشید.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و گوای هند در چارچوب سومین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه فاتوردای هند به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا ادو بدیا در دقیقه ۱۳ دروازه پرسپولیس را باز کرد، اما در ادامه سرخپوشان توسط مهدی ترابی در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی و سید جلال حسینی در دقیقه ۲۴ دو بار دروازه حریف هندی را گشودند. تیم پرسپولیس در این مسابقه نیز مانند بازی‌های گذشته موقعیت‌های زیادی را مقابل دروازه حریف از دست دادند.

شاگردان گل‌محمدی با کسب سومین پیروزی متوالی خود با ۹ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول گروه E قرار گرفتند و الوحده امارت با ۴ امتیاز پشت سر این تیم حضور دارد.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی (۵۶ – میلاد سرلک)، مهدی ترابی (۷۷ – مهدی عبدی)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو (۵۶ – امید عالیشاه)، عیسی آل‌کثیر (۷۷ – مهدی مهدی‌خانی) و سیامک نعمتی.

ترکیب گوای هند: دیراج سینگ، سانسون پریرا، ایوان گونزالس، خامس دوناچه، ارتیز مندوز، براندون فرناندز (۵۹ – پرینستون ربلو)، سریتون فرناندز، ساویور، ادو بدیا، مارتینز (۵۹ – ایشان پاندیتا) و عادل‌خان (۲۸ – آماجیت سینگ).

داور: هنا هتاب سوریه‌ای

نیمه اول

دقیقه ۹: عیسی‌ آل‌کثیر در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان گوا قرار داشت توسط مدافع این تیم سرنگون شد و داور یک کارت زرد به مدافع تیم گوا نشان داد.

دقیقه ۱۰: احمد نوراللهی ضربه ایستگاهی پرسپولیس در موقعیت خوب را با یک شوت کم جان از دست داد.

دقیقه ۱۳: ضربه ایستگاهی تیم گوا در عین ناباوری و روی تعلل مدافعان پرسپولیس با ضربه سر ادو بدیا وارد دروازه حامد لک شد تا حریف هندی با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه ۱۵: ضدحمله تند و تیز بازیکنان گوا بار دیگر این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه خطرناک بازیکن این تیم را حامد لک به خوبی دور کرد.

دقیقه ۱۷: کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با خطای مدافعان گوا همراه شد که داور سوریه‌ای در این صحنه یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد.

دقیقه ۱۸: مهدی ترابی پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را در خلاف جهت حرکت دروازه‌بان گوا به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد تا خیلی زود کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۲۴: سیدجلال حسینی روی ارسال مهدی ترابی با یک ضربه سر زیبا گل دوم پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند تا خیلی زود شاگردان گل‌محمدی از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه ۳۹: امیری روی یک و دو با مهدی ترابی و نفوذ به داخل محوطه جریمه گوا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت، اما توپ را به بدن دیراج سینگ کوبید و این توپ از دست رفت.

دقیقه ۴۰: شهریار مغانلو یک فرصت خوب تک به تک را به بیرون زد.

دقیقه ۴۱: ایوان گونزالس روی بی‌احتیاطی بار دیگر روی احسان پهلوان مرتکب خطا شد تا دومین پنالتی سرخپوشان نیز در این نیمه اعلام شود.

دقیقه ۴۳: کنعانی‌زادگان این ضربه پنالتی را با یک ضربه بد از دست داد و دروازه‌بان گوا این ضربه پنالتی را مهار کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: نفوذ مهدی ترابی و ضربه این بازیکن را دروازه‌بان گوا با یک دست راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۸: عیسی آل‌کثیر سرانجام دروازه هندی‌ها را برای باز سوم باز کرد اما این‌بار هم کمک داور مسابقه گل سرخپوشان را مردود و آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۶۵: ادو بدیا از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۰: شوت از راه دور سیامک نعمتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: صحنه مشکوک به پنالتی در داخل محوطه جریمه و خطای بازیکن گوا روی مهدی عبدی را داور خطا تشخیص نداد.

دقیقه ۸۴: شوت بازیکن گوا از داخل محوطه جریمه در دستان حامد لک قرار گرفت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.