ادعای دستمزد ۱۸ میلیاردی محمدرضا گلزار برای مسابقه هفت خوان و واکنش او

حواشی مربوط به دستمزد محمد رضا گلزار برای اجرای مسابقه هفت خوان جنجالی شده است. مسابقه هفت خوان در ۱۰۰ قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم نماوا طراحی و پخش آن از ۸ فروردین آغاز شده است.

ادعاهایی درباره دستمزد محمد رضا گلزار برای اجرای مسابقه هفت خوان مطرح شده است، گفته می شود او برای اجرای این برنامه ۱۸ میلیارد تومان دریافت کرده است.

این ادعا ابتدا از سوی یکی از منتقدان سینمایی در اینستاگرام مطرح شد. به گفته پوریا ذوالفقاری گلزار این دستمزد را پیشاپیش و به طور کامل دریافت کرده است.

این ادعا بازتاب گسترده ای داشت اما سحر ذکریا بازیگر سینما با انتشار تصویری از گلزار در استوری تند و تیز نوشت: “بخورید نوش جانتان فقط دم از مردم و ذکر گفتن در نیمه شب نزنید.”

واکنش محمدرضا گلزار به خبر دستمزد میلیاردی برای مسابقه هفت خوان

انتقادات گلزار را وادار به واکنش کرد اما به روش خودش.

او بدون اشاره به این ادعا در پستی اینستاگرامی نوشت: “باید سکوت کنی و به جای قانع کردنِ آدم ها، استوار و مصمم، مسیرِ هدف هایت را دنبال کنی، بگذار تصور کنند نمی توانی، که شدنی نیست و داری بیهوده تلاش می کنی!»

گلزار افزود: “بگذار آدم ها در دنیای محالات خودشان بمانند و زیر لب، آیه های رکود بخوانند، تو راه خودت را برو …”

این بازیگر و مجری در این متن انگیزشی خود ادامه داد: «جسورانه بایست و فاتح قله های محال باش … فراموش نکن؛ دنیا به آدم های بلند پرواز و اتفاقات تازه نیاز دارد!»

این اولین باری نیست که محمدرضا گلزار با دستمزد میلیاردی خود خبرساز می شود. طی سال های گذشته بارها اخباری از این دست درباره این بازیگر مشهور منتشر شده بود که همواره اعتراضات و انتقاداتی را به دنبال داشت.

مسابقه هفت خوان در ۱۰۰ قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم نماوا طراحی و پخش آن از ۸ فروردین آغاز شده است.

در این مسابقه شرکت‌ کنندگان در حوزه ی اطلاعات عمومی با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌ کننده‌ ای که بتواند مراحل مسابقه را با موفقیت به پایان برساند، با ۱۰۰ میلیون تومان از مسابقه خارج می‌ شود.

هفت خوان اولین تجربه ی مجری گری محمدرضا گلزار نیست.

در سال ۹۷ نیز مسابقه ای به نام «برنده باش» با اجرای این بازیگر مشهور از شبکه سه سیما پخش شد. در این مسابقه در قالب طرح ۱۵ سؤال، مبالغی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شرکت کنندگان اهدا می شد. پخش این مسابقه اما در سال ۹۸ متوقف شد. این اتفاق به دنبال انتشار حکم فقهی یکی از مراجع مبنی بر شباهت ساز و کار اجرایی این مسابقه با قمار رخ داد.

در همان زمان نیز دستمزد نجومی گلزار خبرساز شده بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.