۳ محصول آزمایشگاه مرموز سامسونگ رونمایی می‌شود

یکی از غول‌های فناوری دنیا اعلام کرده که با آغاز به کار نمایشگاه CES ۲۰۱۶، دنیا را از نوآوری‌های خود هیجان‌زده خواهد کرد.

هجدهمین نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی CES در حالی از ششم ژانویه (۱۶ دی) کار خود را در لاس وگاس آمریکا آغاز می‌کند که از هم‌اکنون مشخص شده یکی از پرفروغ‌ترین دوره‌های این نمایشگاه خواهد بود.
یکی از شرکت‌هایی که همواره در این نمایشگاه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته شرکت سامسونگ است که اعلام کرده از آزمایشگاه تحقیقاتی مرموز خود موسوم به C-Lab، سه محصول فناورانه را به دنیا معرفی خواهد کرد.
یکی از این محصولات به نام کمربند مدیریت وزن معرفی شده است. کنترل‌کننده واقعیت مجازی و نوعی دستگاه صوتی مجزا دو محصول دیگر سامسونگ هستند که هنوز هیچکس اطلاع دقیقی درخصوص آن‌ها ندارد اما گفته می‌شود خط جدیدی در دنیای فناوری‌های نوظهور مشخص می‌کنند.
آزمایشگاه C-Lab این شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد. این آزمایشگاه در واقع یک برنامه خلاقانه محسوب می‌شود که در آن محققان و مبتکران زیادی مشغول واقعیت بخشیدن به ایده‌های خود هستند.
از دل این ایده‌پردازی‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیانی نیز رونمایی شده و به طور مستقل مشغول به کار می‌شوند که TipTalk از جمله آن‌هاست.
یکی از محصولات خلاقانه سامسونگ که در نمایشگاه امسال CES رونمایی می‌شود دستگاه کوچکی به شکل بند ساعت مچی است که با اتصال به هر ساعت مچی قدیمی، آن را قابل اتصال به تلفن همراه هوشمند می‌کند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.