عربستان همچنان یمن را بمباران می کند

جنگنده های عربستان برای دومین روز متوالی آتش بس را در چند استان یمن نقض و این مناطق را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن ( سبا) یک منبع نظامی گفت: جنگنده های عربستانی ومزدوران آنها روز گذشته مناطق مختلف چند استان یمن را بمباران کردند.
مزدوران عربستانی طرفدار عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی با شلیک گلوله به مواضع ارتش وکمیته های مردمی در شرق استادیوم الوازعیه در استان تعز وحمله به روستای الحریقه در جنوب شهر ذباب آتش بس را نقض کردند.
مزدوران عربستانی مواضع ارتش وکمیته های مردمی یمن را در منطقه الحسنات واقع در مثلث الدمغه را گلوله باران کردند این در حالی رخ داد که جنگنده های عربستانی با ارسال سلاح برای آنها در منطقه ذبحان در شهر الشمایتین آتش بس را نقض کردند.
مزدوران عربستانی در استان تعز مواضع ارتش وکمیته های مردمی یمن را در تبه الوکیل ،کلابه والجحملیه را هدف حملات خود قرار داده به نیروهای ارتش وکمیته های مردمی در جبل ذی عهده با تیربار شلیک کردند.
مزدوران عربستانی روز گذشته با حمله خمپاره ای به مواضع ارتش وکمیته های مردمی در استان مارب ،الجوف ،صنعا ،شبوه ،حجه ، البیضاء ولحج آتش بس را برای چندمین بار نقض کردند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرده تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و۸۰ درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.