کفاشیان: کی‌روش تا پایان جام‌جهانی «می‌روم؛ نمی‌روم» را کنار بگذارد

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موضوع استعفای سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه کی‌روش در تیم ایران می‌ماند، گفت: ما نیز قول دادیم تا امکانات را برای کی‌روش را فراهم کنیم.

علی کفاشیان اظهار داشت: کی‌روش تا پایان جام جهانی با ایران قرارداد دارد و باید «می‌روم؛ نمی‌روم» را کنار بگذارد.
وی با اشاره به اینکه کی‌روش روز گذشته در قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران حضور داشت، خاطرنشان کرد: قطعاً کی‌روش اراده و علاقه دارد در تیم ایران بماند؛ اما دائم می‌گوید که «من امکانات می‌خواهم».
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ابراز اینکه این امکانات وجود دارد، تصریح کرد: کی‌روش تاکنون پنج سال است که با این امکانات ساخته و بعد از آن هم خواهد ساخت.
کفاشیان با اعلام اینکه امکانات فوتبالی ایران بسیار بیشتر از قبل شده است، تأکید کرد: سرمربی تیم ملی باید این صحبت‌های «می‌روم؛ نمی‌روم» را کنار بگذارد و فقط کار و تلاش کند؛ ما هم مسئولیت کلی باخت‌های تیم ملی را می‌پذیریم و بردهای آن هم برای ایشان باشد.
وی با یادآوری اینکه قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام جهانی است گفت: برنامه‌‌ای هم که وی ارائه داده ‌برای ماندن در جام جهانی و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی است.
رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کی‌روش می‌ماند و کار خود را نیز انجام می‌دهد و ما نیز قول دادیم که تسهیلاتی را برای ماندن و فعالیت سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران فراهم کنیم و کار پیش برود.
دربی پایتخت نقش بسیار مهمی در نتیجه لیگ برتر دارد
رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به فشردگی امتیازات صدر جدول در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: بازی دربی این هفته نقش بسیار مهمی در نتیجه لیگ برتر دارد.
وی با اظهار اینکه نتیجه بازی دربی بسیار نقش مهمی در تعیین تیم قهرمان دارد، گفت:‌ پنج تیمی که در لیگ برتر در صدر جدول قرار دارند؛ به‌ویژه سه تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارند.
کفاشیان با حساس خواندن نتایج لیگ برتر در هفته‌های پایانی عنوان کرد: تیم‌ها در مرحله حساسی قرار دارند.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد تصریح کرد: در هفته‌های باقی‌مانده، اگر یک تیم از تیم‌های صدر جدول خوب کار کند؛ شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.